Sieć komórkowa Virgin Mobile rozpoczęła swoją działalność w Polsce oferując swoim klientom światową jakość obsługi użytkowników telefonów na kartę, atrakcyjne ceny, połączeń oraz atrakcyjne promocje. Firma PayU będzie odpowiedzialna za obsługę płatności za doładowania telefonów i sprzedaż starterów nowego operatora.
Virgin Mobile to globalna marka, która powstała w 1999 r. w Wielkiej Brytanii. Obecnie z usług Virgin Mobile korzysta niemal 20 mln użytkowników w dziewięciu krajach. Operator ma teraz szansę zwiększyć tę liczbę docierając z konkurencyjną ofertą także do potencjalnych klientów z Polski.
– Polska jest pierwszym krajem na mapie ekspansji sieci Richarda Bransona wEuropie Środkowo-Wschodniej. Jako PayU również jesteśmy bardzo aktywni w tym regionie, nie wykluczamy więc, że to dopiero początek naszej współpracy z Virgin Mobile– mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU Group in Europe.
Konsumenci mają skorzystać na wejściu sieci Virgin Mobile do Polski, otrzymując atrakcyjne ceny, doskonałą obsługę i przejrzysty system opłat. Startery (samą kartę z numerem lub telefon z kartą gratis) można zamówić przez Internet, płacąc kontem PayU, lub kupić w kioskach, salonach prasowych, na stacjach benzynowych oraz sieciach handlowych.
Zasilenia telefonu również można dokonać na kilka sposobów: przez Internet, elektronicznie w wybranych punktach sprzedaży lub za pomocą karty zdrapki. Do każdego doładowania telefonu Virgin Mobile dodaje 50 proc. jego wartości.
– Abonenci, którzy zdecydują się na płatność za starter lub doładowanie przez Internet będą mogli skorzystać w koncie PayU z przelewu z jednego z 24 banków albo płatności kartą VISA lub MasterCard. Każdy znajdzie więc najlepszą dla siebie i sprawdzoną metodę – mówi Michał Kubacki, Key Account Manager PayU.
Najprościej i najszybciej można doładować telefon po zalogowaniu się do Klubu Virgin. Wystarczy kliknąć przycisk „Doładuj się”, wybrać numer telefonu i kwotę doładowania. Kolejny krok to autoryzacja w PayU. Jeśli abonent nie ma konta PayU, może je w prosty sposób założyć. W ciągu kilku chwil numer zostanie doładowany, a kupujący otrzyma potwierdzenie zarówno na telefon, jak i na adres e-mail.
źródło: PayU
Kan
Warto przeczytać:
Ruszyła strona Virgin Mobile Polska: cenniki
Grupa Lew pierwszym dystrybutorem Virgin Mobile Polska
Dobra wiadomość, im więcej operatorów tym lepiej dla klientów. Niech konkurencja się rozrasta. Virgin wyskoczył z ciekawą ofertą na kartę , zobaczymy co zaproponuje w przyszłości… no i co na to konkurencja?
Powodzenia życzę dla Virgin Mobile. Zobaczymy, jak bardzo namieszają na rynku. Pozdrawiam
A ja mam od miesiąca i jestem załamana. W nim nic nie ma. Tragedia
Już skorzystałem z tej formy płatności. Czekam na starter.
Powoli !!!! Atrakcyjna jest stawka za połączenia 19 gr ale reszta to do kitu !!! sms 12 gr – DROGO – 500 MB za 19 zł kiedy w Play jest za 15 zł – DROGO !!!! Krótko mówiąc szału niema gdyby były tansze smsy lub ew. jakiś pakiet sms pewnie bym przeszedł !!!
Spokojnie 😀 Znam wiele osób które nie korzystają z netu, nie wysyłają smsów i jedyne usługi z jakich korzystają to, może nie uwierzysz, połączenia głosowe. Jakby nie dziwna/śmieszna nazwa i być może problemy ze zdobyciem doładowań, sam bym znalazł kilka osób, które chętnie przeniosłyby numery. A tak piędziesięciolatek będzie biegał po różnych sklepach i pytał o mobilną dziewicę :lol
Wszystko zalezy od tego, na co bedzie mozna wykorztac te 50% i w jakim czasie no i czy w tym tekscie nie ma bledu, tj. czy 50% tylko po doladowaniu przez ich strone www, czy nawet do karty zdrapki. Gdyby ten bonus 50% był na wszystko, to wszystkie ceny trzeba zmniejszyc o 1/3 i wtedy porownywac z innymi sieciami.
Bonus jest do każdego doładowania -> odsyłam do regulaminu. Jest ważny 365dni i można go wykorzystać na wszystko oprócz usług premium i internetu.
Mam nadzieje ze ta siec bedzie powszechna w 100% tak jak play myslalem na poczatku ze. Nic z tego nie bedzie a tu rozpowszechnil sie maxymalnie. Chcialbym aby ta siec utrzymala sie jak najdluzej a nie tak jsk mobilking byl przez chwile i juz go nie ma. Tylko bedzie problem z doladowaniem virgin. Mobile
Witam. Jestem posiadaczką SE TXT od grudnia 2011 roku. W sierpniu byłam zmuszona oddać go na gwarancję, ponieważ bateria padała mi po kilku/kilkunastu godzinach, zwykle było tak, że kładłam się spać miałam ok. 60-70% baterii a gdy się budziłam telefon był już rozładowany do 0 i wyłączony. Po odebraniu z gwarancji na karcie była informacja: 1. Naprawa mechaniczna 2.Zainstalowanie nowego oprogramowania.
Przez 2 miesiące było wszystko ok(bateria trzymała do 3 dni), a teraz znowu bateria mi szybko pada. Czy ktoś ma podobny problem? Nie wiem czy znowu mam go oddawać na gwarancję