W październiku ubiegłego roku Facebook wprowadził reklamy wideo w formie pokazów slajdów tworzonych z serii zdjęć. Narzędzie do tworzenia pokazów slajdów może zostać wykorzystane do prezentacji zarówno dużych marek na rynkach rozwijających się, na których dominują połączenia internetowe o niskiej szybkości, jak też małych przedsiębiorstw, które nie mają zasobów potrzebnych do stworzenia tradycyjnych reklam wideo.

Teraz Facebook uzupełnił ten format o nowe funkcje:

  • Tekst oraz muzyka. Możliwość wyboru fontu, szablonu oraz kolorystyki, a także ścieżki dźwiękowej lub wgrania własnej muzyki.
  • Pokaz slajdów na smartfonie. Możliwość stworzenia reklamy w formacie pokazu slajdów bezpośrednio na urządzeniu z systemem Android.
  • Zasoby banku zdjęć. Pełna integracja pokazu slajdów z bankiem zdjęć Facebooka, dzięki czemu partnerzy reklamowi mogą wybierać spośród tysięcy fotografii z bazy zdjęć stockowych, własnego archiwum lub wgrać nowe.
  • Wykorzystanie wideo bez względu na szybkość połączenia. Dzięki nowej funkcji pokazu slajdów partnerzy reklamowi mogą łatwo zamienić wideo na pokaz slajdów. Wystarczy wgrać film, a narzędzie automatycznie wybierze z niego 10 klatek, z których następnie utworzy pokaz slajdów. Tak przygotowana reklama może z kolei zostać łatwo skierowana do osób korzystających z łączności 2G.

Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo pod tym adresem

źródło: Facebook

Kan