W ciągu ostatnich dni część abonentów Vectry z Warszawy oraz kilku innych lokalizacji odczuła poważne trudności w dostępie do Internetu. Były one spowodowane dwoma niezależnymi zdarzeniami, które nałożyły się na siebie w jednym czasie. Pierwszym z nich był problem z routerami sieciowymi, zagrażający bezpieczeństwu także innych usług Vectry, w tym telewizji cyfrowej. Usuwanie problemu odbywało się sekcjami, co wydłużyło czas przywrócenia pełnej sprawności sieci. Dodatkowo w trakcie tych prac awarii uległ jeden z naszych serwerów DNS, odpowiadający za właściwy przepływ danych internetowych.

Obecnie Internet Vectry działa prawidłowo. Bardzo przepraszamy wszystkich Internautów, których dotknęła ta awaria. Zapewniamy, że dokładamy wszelkich starań, aby zapobiegać tego rodzaju sytuacjom, a w razie ich wystąpienia reagować jak najszybciej. Cały czas pracujemy nad przywróceniem pełnej sprawności sieci, dlatego zwracamy się z prośbą o cierpliwość. Wszystkie zgłoszenia o usterkach zbadamy indywidualnie. – czytamy w komunikacie Grupy Vectra

Kan