Jesteś tutaj:-, Konsole, Newsy, Operatorzy, Promocje, T-Mobile-T‑Mobile – nielimitowany internet domowy teraz z konsolą Sony PlayStation 4

T‑Mobile – nielimitowany internet domowy teraz z konsolą Sony PlayStation 4

Już 20 kwietnia rusza nowa kampania T‑Mobile, w której operator komunikuje ofertę nielimitowanego Internetu domowego z routerem Huawei B529 w zestawie z konsolą Sony PlayStation 4 za 1 zł na start. 

Szacuje się, że w Polsce jest 13 mln (wg niektórych danych nawet 16 mln) graczy: od tych największych zapaleńców, po tak zwanych casual gamers. Wg. najnowszego raportu Kantar Millward Brown i Urban Communications*, co trzeci Polak ma styczność z grami online: sam w nie gra, lub obserwuje jak robią to inni. Ta forma rozrywki jest chętnie wybierana przez Polaków, także dlatego, że w ofercie producentów gier coraz częściej pojawiają się produkcje wykorzystujące tryb typu multiplayer, pozwalające grać z innymi użytkownikami nie tylko lokalnie na kilka padów, ale – poprzez sieć – z przyjaciółmi z całego świata. Rozwojowi wspólnego grania sprzyjają takie rozwiązania jakngry z kategorii PlayLink na PS4, które umożliwiają rozrywkę większej liczbie graczy, bowiem kontrolerami stają się… smartfony.

Od 20 kwietnia startuje w T‑Mobile nowa promocja oparta o Nielimitowany INTERNET DOMOWY, który będzie dostępny w zestawie z designerskim routerem LTE Huawei B529 i konsolą PS4 w rewelacyjnej cenie 1 zł na start. Razem z konsolą klienci dostaną w prezencie 3 gry: To Jesteś Ty!, Wiedza To Potęga i Ukryty Plan, z kategorii PlayLink na PS4.

W ramach oferty klienci będą mogli wybierać pomiędzy dwoma planami taryfowymi, oferującymi prędkość do 20 lub do 60 Mb/s odpowiednio w abonamencie za 99 lub 109 zł i umową na 24 miesiące. Dostępną prędkość można zmieniać zależnie od potrzeb raz w cyklu rozliczeniowym.

Nową ofertę będzie wspierać kampania reklamowa. Dedykowane spoty produktowe, utrzymane w charakterystycznej dla Operatora stylistyce, pojawią się już 20 kwietnia w telewizji ogólnopolskiej, kanałach digital (w tym social media) .

Najnowszy spot reklamowy prezentujemy przedpremierowo poniżej

Za przygotowanie kreacji i spotów odpowiada Departament Komunikacji Rynkowej T‑Mobile wraz z agencją FCB Bridge2Fun. Planowaniem, zakupem mediów oraz działaniami w Internecie zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreację online odpowiada Liquid Thread, a za kampanię w mediach społecznościowych – Agencja Warszawa. Materiały BTL przygotowała agencja ARC Worldwide.

źródło:  T‑Mobile



Autor |2018-04-18T18:34:11+02:0018 kwietnia 2018 18:32|Kategorie: Internet mobilny, Konsole, Newsy, Operatorzy, Promocje, T-Mobile|Tagi: , , |3 komentarze

3 komentarze

  1. pa 19 kwietnia 2018 w 21:17 - Odpowiedz

    Internet trzyma poziom.

  2. bruno 25 kwietnia 2018 w 08:35 - Odpowiedz

    ps4 spoko, ale wymieniłem na ps4 pro w ME i to zupełnie inna bajka 😀

  3. elek 26 kwietnia 2018 w 19:05 - Odpowiedz

    Też wymieniałem ostatnio, bo promocja jest. Widziałeś?

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.