Jesteś tutaj:-, Internet, Internet mobilny, LTE, Newsy, Operatorzy-Cyfrowy Polsat – większe pakiety danych LTE za mniej i nowe usługi

Cyfrowy Polsat – większe pakiety danych LTE za mniej i nowe usługi

Cyfrowy Polsat wprowadza 14 lutego zmiany w ofercie internetowej. W nowej odsłonie Internet z super zasięgiem LTE Plus i LTE Plus Advanced będzie dostępny w większych niż dotychczas pakietach danych w jeszcze niższych cenach. W ofercie pojawią się nowe pakiety GB, nowa usługa „Ochrona Internetu” – z której można korzystać na próbę nawet do 2 miesięcy bez opłat, możliwość zawarcia umowy na 12 miesięcy oraz dostępny od niedawna unikalny na polskim rynku Zestaw Internetu Domowego 300, który pozwala na pobieranie danych z szybkością nawet do 300 Mb/s.

cp 14 02 2018

Zasięg Internetu LTE Plus i LTE Plus Advanced, możliwość testowania ofert bez ryzyka przez 2 miesiące i łączenia usług w programie smartDOM, to znane już korzyści wynikające z użytkowania Internetu LTE w Cyfrowym Polsacie. Wychodząc jednak naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, Cyfrowy Polsat wprowadza nową ofertę Internetu LTE, by mogli skorzystać z jeszcze lepszych, bardziej elastycznych rozwiązań i nowoczesnego sprzętu. I tak:

  • W nowych abonamentach klienci będą mogli dobrać pakiety na miarę swoich potrzeb: podstawowy 30 GB już za jedyne 30 zł, 45 GB za 40 zł, 60 GB za 50 zł i wreszcie dla intensywnie korzystających z Internetu − pakiet 100 GB w cenie 70 zł.
    • Dla zapewnienia swobody i komfortu korzystania z Internetu klienci otrzymają usługę LTE BEZ KOŃCA w cenie abonamentu. Teraz jest ona dostępna już w abonamencie od 40 zł miesięcznie, co oznacza, że klienci mogą z niej skorzystać płacąc 10 zł mniej niż dotychczas.
    • Cyfrowy Polsat oferuje odpowiadający potrzebom każdego klienta nowoczesny sprzęt obsługujący również LTE Plus Advanced i umożliwiający pobieranie danych z szybkością nawet do 300 Mb/s. Do wyboru są m.in.:
    • router mobilny ZTE MF 971V,
    • router stacjonarny HUAWEI B525,
    • Zestaw Internetu Domowego 300.
    • W prezencie we wszystkich ofertach klienci otrzymają dwa miesiące abonamentu bez opłat, a także nie muszą ponosić przez dwa miesiące opłaty za udostępnienie sprzętu, jeżeli wybiorą ofertę z modemem lub routerem;
    • Oferta wprowadza nową usługę „Ochrona Internetu”. To kompleksowy pakiet antywirusowy, w ramach którego każdy klient może skorzystać z aż 3 licencji i zainstalować je na swoich urządzeniach: komputerze, tablecie czy smartfonie. Klient otrzymuję taką usługę na próbę razem z ofertą Internetu. W promocjach na 24 miesiące może ją testować za darmo przez 2 miesiące, a w promocjach na 12 miesięcy – przez miesiąc. Potem opłata za usługę wynosi 9 zł miesięcznie.
  • Dzięki usłudze „Ochrona Internetu” użytkownicy otrzymują:
    • bezpieczeństwo loginów i haseł, ochronę przed kradzieżą numeru karty kredytowej,
    • ochronę dzieci przed niepożądanymi treściami w Internecie,
    • ochronę bankowości online zgodną z zaleceniami banków,
    • ochronę przed szkodliwym oprogramowaniem oraz programami wymuszającymi okup,
    • funkcję Antyzłodziej – możliwość zdalnego czyszczenia smartfonu, jego lokalizację lub blokadę.
    • Cyfrowy Polsat wprowadził możliwość podpisania umowy na krótszy, 12-miesięczny okres. W tej opcji dostępne są również różne pakiety danych, od 15 GB już za 30 zł do 50 GB w cenie 70 zł.

    Klienci przedłużający umowę dostają dodatkowy pakiet jednorazowy do wykorzystania przez całą długość kontraktu – nawet do 300 GB!

    Nowa oferta Cyfrowy Polsat Internet LTE jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, którzy cenią mobilny dostęp do usług o wysokich parametrach, jak i do całych rodzin – duże pakiety danych z usługą LTE BEZ KOŃCA, superszybki Internet LTE Plus i LTE Plus Advanced oraz szeroki wybór nowoczesnych urządzeń zapewnią komfort korzystania z usługi wszystkim domownikom. Oferowany przez Cyfrowy Polsat i Plus Internet LTE obejmuje dziś swoim super zasięgiem ponad 99% Polaków.

     

    Cyfrowy Polsat



Autor |2018-02-13T14:58:29+02:0013 lutego 2018 14:22|Kategorie: Cyfrowy Polsat, Internet, Internet mobilny, LTE, Newsy, Operatorzy|Tagi: , , , , , |5 komentarzy

5 komentarzy

  1. stalewiak 13 lutego 2018 w 16:45 - Odpowiedz

    Nigdy wiecej ! spadki do 1 mega wieczorami i nie liczcie na to że wygracie reklamując ten syf !! każdemu to samo odpisują:
    Po otrzymaniu zgłoszenia sprawdzono poprawność działania stacji bazowej, jak również wszystkich usług na koncie. Weryfikacja nie wykazała żadnych nieprawidłowości po stronie sieci. Zawiadamiamy, że na koncie rejestrowane są prawidłowo nawiązywane sesje. Proponujemy eksperymentalnie dobrać położenie i ukierunkowanie zewnętrznej anteny w celu poprawienia warunków odbioru sygnału. Zwracamy uwagę, że zasięg sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. W związku z powyższym odległość od najbliższego nadajnika, wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu, odległość do okna, aktualne obciążenie stacji nadawczych, warunki atmosferyczne oraz parametry techniczne komputera, z którego się korzysta, to najistotniejsze czynniki mające wpływ na jakość świadczonej usługi.

    Z racji nawiązywania sesje na paśmie 1800MHz, możemy jeszcze zalecić zalogowanie do pasma 800MHz lub 2600 MHz. W tym celu należy zalogować się w panel administracyjny routera – 192.168.0.1 użytkownik/hasło:admin ustawienia>ustawienia LTE>pasmo wybrać tylko 800MHz lub tylko 2600 MHz.

    Biorąc pod uwagę powyższe informujemy, że na podstawie Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Cyfrowy Polsat S.A., Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1489 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. 2014, poz. 284), reklamacja nie może zostać uznana. Udzielenie przez Cyfrowy Polsat niniejszej odpowiedzi wyczerpuje drogę postępowania reklamacyjnego. W tej sytuacji przysługuje prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym oraz w przypadku Konsumenta w drodze postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich lub postępowania przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi przy Prezesie UKE.

    W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

    Zostaje tylko pomoc UKE i pewnie nic to nie da….

    • gość 13 lutego 2018 w 23:39 - Odpowiedz

      Ja bym im w odpowiedzi napisał żeby sobie dobudowali stacji bazowych. Plus to największy syf i skansen obecnie.

  2. Evika 13 lutego 2018 w 20:03 - Odpowiedz

    Oferta dość ciekawa i zdaje się konkurencyjna.

    • gość 13 lutego 2018 w 23:38 - Odpowiedz

      Tylko sieć daremna. Stary zapchany skansen zębatego Zygmusia.

  3. No plus 14 lutego 2018 w 09:37 - Odpowiedz

    Nigdy Plus. Mieszkam na granicy dużego miasta i wieczorem poprzez ODU IDU 200 mam transfer poniżej 1 Mb/s. Dodam, że to nie przez pobranie dużego pakietu GB, bo to po prostu niemożliwe z takim transferem. Technicy wymienili modem i router i żadnych zmian. Wielokrotne reset owanie, rekonfiguracja routera nic nie pomogły. Infolinia proponuje kolejna wymianę sprzętu, bo sami się przyznają, że nie wiedzą o co cho. Mobilny T-Mobile śmiga po około 30-40, a Plus na dachu około 1 Mb. Brak słów, a abonament trzeba płacić.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.