Jesteś tutaj:-, Newsy, Operatorzy, Prepaid, Promocje, Taryfy komórkowe-Virgin Mobile – 10 GB na start też w punktach sprzedaży
PL R200 NV 970x100 071119

Virgin Mobile – 10 GB na start też w punktach sprzedaży

Od listopada klienci Virgin mogą skorzystać z promocji „10 GB na start” także w punktach sprzedaży. Każdy, kto aktywuje starter z kwotą 5 zł otrzyma automatycznie 10 GB transferu danych na 30 dni.


Dotychczas promocja dostępna była wyłącznie na starterach zamówionych za pośrednictwem strony internetowej. Teraz zostaje rozszerzona także na punkty sprzedaży. Każdy, kto zakupi w punkcie i aktywuje starter za kwotę 5 zł, otrzyma automatycznie 10 GB Internetu do wykorzystania przez 30 kolejnych dni. Pakiet aktywuje się automatycznie, a korzystanie z niego nie wiąże się żadną dodatkową opłatą.

Zwiększająca się sieć punktów stacjonarnych Virgin mobile sprawia, że klienci odwiedzają je coraz częściej. Zakup starterów z darmową paczką danych w punktach sprzedaży daje możliwość skorzystania z promocji tym klientom, którzy preferują tradycyjny sposób zakupu usług telekomunikacyjnych.

Podsumowując:

  • Wybierz się do wybranego punktu sprzedaży Virgin Mobile. Lokalizacje punktów znajdziesz na stronie: https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz#
  • Kup starter za 5 zł i aktywuj go wkładając kartę SIM do swojego telefonu i wykonując dowolne połączenie.
  • Na koncie automatycznie dodanych zostanie dodane darmowe 10 GB Internetu, do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji.

Promocja trwa do 31 grudnia 2017r. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_Promocji_10_GB_gratis_w_ofercie_Virgin_Mobile_na_Karte_w_POS_wazny_od_2017-11-01.pdf

źródło: Virgin Mobile Polska

Kan



Autor |2017-11-15T10:24:56+01:0015 listopada 2017 10:24|Kategorie: Internet mobilny, Newsy, Operatorzy, Prepaid, Promocje, Taryfy komórkowe|Tagi: , , , |11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Tomek 15 listopada 2017 w 09:28 - Odpowiedz

    Dodzwonić się do Vrigin Mobile na infolinie to minimum 30 minut oczekiwania… Beznadzieja.

    • sylwekZolkusza 15 listopada 2017 w 09:44 - Odpowiedz

      Człowiek oblatany po portalach telekomunikacyjnych jeszcze dzwoni do bok.

  2. Witja 15 listopada 2017 w 12:30 - Odpowiedz

    Wogole ktoś jeszcze teraz kupuje startery? Jak widać po wynikach finansowych ubywa kart SIM. A dziewica nich wpierw zadba o szybkość internetu. Niestety w tej sieci to dno

  3. Tom 15 listopada 2017 w 13:47 - Odpowiedz

    No właśnie Virgin olewa klientów. Brak reakcji na słaby LTE od Play

  4. Moji 15 listopada 2017 w 20:13 - Odpowiedz

    Kiedyś to była fajna sieć. Ale dziś, raczej nie zasługują na uwagę.

  5. kosma 16 listopada 2017 w 16:13 - Odpowiedz

    Da się to przedłużyć?

  6. Mateusz 21 listopada 2017 w 21:17 - Odpowiedz

    Ja sobie virgin mobile chwalę, mam u nich ofertę na kartę za 29 zł minuty nielimitowane, to samo smsy i mmsy, pakiet internetu 10 GB, a że apki najpopularniejsze działają bez zżerania transferu to ilość jest wystarczająca i nie narzekam, umowy żadej więc jak znajdę coś lepszego (a póki co nie widzę) to na przeniosę się wiadomo bez wahania

  7. eryk 22 listopada 2017 w 18:06 - Odpowiedz

    Moim zdaniem trochę za bardzo poszli w abo. Dla mnie a2 jest chyba fajniejsze

  8. Bart 23 listopada 2017 w 21:31 - Odpowiedz

    Jak dla mnie się opłaca, za piątkę taki pakiet Internetu jest jak najbardziej ok

    • ukasz 26 listopada 2017 w 13:22 - Odpowiedz

      Też się zgadzam, że się opłaca, chociaż abonament u nich mam więc już poza taką ofertą do wykorzystania jestem, generalnie ok sieć, ja nigdy większych problemów w kontakcie z virgin mobile nie miałem a wiadomo, że jak ktoś nie ma stacjonarnych salonów to czasem na tej infolinii można powisieć, ale były też przypadki, że z marszu wszystko załatwiłem i nie więcej niż 5 minut na telefonie wisiałem

  9. Danuś 23 stycznia 2018 w 14:36 - Odpowiedz

    Pani Prezes.Czy nie dotrzymując klientom słowa firma też chce zwiększyć ich liczbę?CMOK nie odpowiada na telefony,dodzwonić się nie można.Opcja na kartę za 29 zł to 10 GB internetu.Od kilku miesięcy przy odnowieniu pakietu jest tylko 4.Reszta się nie odnawia.Nawet maile z interwencją nie pomagają.Może Redakcja Felixa.pl wystąpi w imieniu klientów operatora.Był OK.Zepsuła się obsługa

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.