Od listopada klienci Virgin mogą skorzystać z promocji „10 GB na start” także w punktach sprzedaży. Każdy, kto aktywuje starter z kwotą 5 zł otrzyma automatycznie 10 GB transferu danych na 30 dni.
Dotychczas promocja dostępna była wyłącznie na starterach zamówionych za pośrednictwem strony internetowej. Teraz zostaje rozszerzona także na punkty sprzedaży. Każdy, kto zakupi w punkcie i aktywuje starter za kwotę 5 zł, otrzyma automatycznie 10 GB Internetu do wykorzystania przez 30 kolejnych dni. Pakiet aktywuje się automatycznie, a korzystanie z niego nie wiąże się żadną dodatkową opłatą.
Zwiększająca się sieć punktów stacjonarnych Virgin mobile sprawia, że klienci odwiedzają je coraz częściej. Zakup starterów z darmową paczką danych w punktach sprzedaży daje możliwość skorzystania z promocji tym klientom, którzy preferują tradycyjny sposób zakupu usług telekomunikacyjnych.
Podsumowując:
- Wybierz się do wybranego punktu sprzedaży Virgin Mobile. Lokalizacje punktów znajdziesz na stronie: https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajdziesz#
- Kup starter za 5 zł i aktywuj go wkładając kartę SIM do swojego telefonu i wykonując dowolne połączenie.
- Na koncie automatycznie dodanych zostanie dodane darmowe 10 GB Internetu, do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji.
Promocja trwa do 31 grudnia 2017r. Regulamin promocji dostępny jest na stronie: https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_Promocji_10_GB_gratis_w_ofercie_Virgin_Mobile_na_Karte_w_POS_wazny_od_2017-11-01.pdf
źródło: Virgin Mobile Polska
Kan
Dodzwonić się do Vrigin Mobile na infolinie to minimum 30 minut oczekiwania… Beznadzieja.
Człowiek oblatany po portalach telekomunikacyjnych jeszcze dzwoni do bok.
Wogole ktoś jeszcze teraz kupuje startery? Jak widać po wynikach finansowych ubywa kart SIM. A dziewica nich wpierw zadba o szybkość internetu. Niestety w tej sieci to dno
No właśnie Virgin olewa klientów. Brak reakcji na słaby LTE od Play
Kiedyś to była fajna sieć. Ale dziś, raczej nie zasługują na uwagę.
Da się to przedłużyć?
Ja sobie virgin mobile chwalę, mam u nich ofertę na kartę za 29 zł minuty nielimitowane, to samo smsy i mmsy, pakiet internetu 10 GB, a że apki najpopularniejsze działają bez zżerania transferu to ilość jest wystarczająca i nie narzekam, umowy żadej więc jak znajdę coś lepszego (a póki co nie widzę) to na przeniosę się wiadomo bez wahania
Moim zdaniem trochę za bardzo poszli w abo. Dla mnie a2 jest chyba fajniejsze
Jak dla mnie się opłaca, za piątkę taki pakiet Internetu jest jak najbardziej ok
Też się zgadzam, że się opłaca, chociaż abonament u nich mam więc już poza taką ofertą do wykorzystania jestem, generalnie ok sieć, ja nigdy większych problemów w kontakcie z virgin mobile nie miałem a wiadomo, że jak ktoś nie ma stacjonarnych salonów to czasem na tej infolinii można powisieć, ale były też przypadki, że z marszu wszystko załatwiłem i nie więcej niż 5 minut na telefonie wisiałem
Pani Prezes.Czy nie dotrzymując klientom słowa firma też chce zwiększyć ich liczbę?CMOK nie odpowiada na telefony,dodzwonić się nie można.Opcja na kartę za 29 zł to 10 GB internetu.Od kilku miesięcy przy odnowieniu pakietu jest tylko 4.Reszta się nie odnawia.Nawet maile z interwencją nie pomagają.Może Redakcja Felixa.pl wystąpi w imieniu klientów operatora.Był OK.Zepsuła się obsługa