Marka Mercedes-Benz i globalna platforma muzyczno-rozrywkowa TIDAL ogłosiły nawiązanie długoterminowej współpracy. W ciągu najbliższych kilku miesięcy właściciele samochodów Mercedes-Benz, którzy podłączyli swoje pojazdy do portalu Mercedes me Portal otrzymają bezpłatny dostęp do platformy TIDAL HiFi.


Jako użytkownicy platformy będą mogli odtwarzać strumieniowo ponad 50 milionów utworów, ponad 185 000 klipów oraz setki dobranych list zupełnie za darmo przez dwanaście miesięcy w samochodach, na smartfonach i na domowych systemach muzycznych. Poza usługą odtwarzania strumieniowego firma TIDAL zapewnia także swoim użytkownikom w 52 krajach wiele treści na wyłączność dostępnych w wysokiej jakości dźwięku. Program TIDAL X umożliwia muzykom bezpośrednią komunikację z fanami przez niepowtarzalne wydarzenia, spotkania, darmowe bilety, transmisje na żywo i nie tylko. Z możliwości tych korzystają tacy artyści, jak między innymi JAY-Z, Beyonce, Bon Jovi, Nicki Minaj, Damian Marley, Lil Wayne czy Alicia Keys. Umożliwianie fanom dostępu do platformy, za pomocą której mogą być w kontakcie z ulubionymi artystami, jest kluczowym elementem usługi TIDAL. Firmy Mercedes-Benz i TIDAL upamiętnią rozpoczęcie współpracy poprzez organizację koncertu na wyłączność, który odbędzie się w trakcie wydarzenia me Convention na międzynarodowym pokazie motoryzacyjnym Frankfurt International Motor Show (IAA).

Dzięki współpracy z TIDAL uzupełniamy serię pojazdów Mercedes na co dzień o niepowtarzalną rozrywkę. Nasi klienci mogą odtwarzać strumieniowo muzykę i wideo w domach lub w drodze praktycznie bez żadnych ograniczeń. Oferujemy także niesamowite możliwości kontaktu z artystami i przeżywania muzyki na żywo” – wyjaśnił dr Jens Thiemer, wiceprezes ds. marketingu w firmie Mercedes-Benz Cars.

Początek współpracy firm Mercedes-Benz i TIDAL uświetni koncert na wyłączność, który odbędzie się w piątek 15 września 2017 roku w trakcie wydarzenia me Convention we Frankfurcie. Wkrótce zostanie ogłoszona gwiazda koncertu, a uczestnicy me Convention będą mogli zgłaszać się po bilety przez aplikację konferencyjną w trakcie wydarzenia. Dodatkowe bilety zostaną rozlosowane na platformach społecznościowych firm TIDAL i Mercedes-Benz.

Firma TIDAL jest zachwycona możliwością współpracy z najlepszym na świecie producentem samochodów – skomentował Lior Tibon z firmy TIDAL. – Misja zapewniania najwyższej jakości i doskonałości, którą dzielimy, jest źródłem naturalnej synergii między markami. Klienci Mercedes cenią sobie pomysłowość. Z dumą będziemy dzielić się z nimi wyjątkową muzyką i rozrywką TIDAL” – dodał przedstawiciel.

Począwszy od roku 2018 wszyscy klienci Mercedes me będą mieli dostęp do bezpłatnego, 12-miesięcznego abonamentu na odtwarzanie strumieniowe w wysokiej jakości. Po zakończeniu bezpłatnego okresu próbnego klienci mogą przedłużyć abonament w platformie TIDAL, aby zachować dostęp do albumów, transmisji na żywo i koncertów Tidal X za 9,99 € (dobra jakość) lub 19,99 € (najwyższa jakość). Na stronie www.tidal.com zostanie także opublikowana lista odtwarzania Mercedes-Benz.

źródło: Mercedes-Benz

Kan