Aplikacja Getin mobile jest teraz jeszcze bardziej przyjazna użytkownikom. Getin Bank wprowadził logowanie odciskiem palca, przelewy do ZUS i Urzędu Skarbowego, a także dostęp do płatności BLIK już z ekranu startowego, bez konieczności logowania się do serwisu.


Klient Banku, który wybierze formę logowania do aplikacji Getin Mobile za pomocą odcisku palca, nie będzie musiał już podawać hasła ani symbolu graficznego („wężyka”). Wystarczy, że przyłoży palec do czytnika wbudowanego w urządzenie mobilne, a mechanizm porówna odcisk z zarejestrowanym uprzednio wzorcem. Jeśli odciski okażą się zgodne, Klient zostanie zalogowany do aplikacji. Funkcja będzie aktywna dla użytkowników systemów iOS i Android (od ver. 6.0), których telefony obsługują tę
technologię.

Z rozmów z naszymi Klientami wiemy, że zdarza im się rezygnować z używania aplikacji w zatłoczonych i monitorowanych miejscach w obawie, że ktoś podejrzy ich dane do logowania. Rozwiązaniem tego problemu jest właśnie biometria linii papilarnych, która w prosty i szybki sposób pozwala zalogować się do bankowości mobilnej, bez konieczności zapamiętywania dodatkowych haseł czy PIN-ów. Wiemy, że nasi Klienci czekali na takie rozwiązanie – tłumaczy Natalia Załęcka,
Dyrektor Departamentu Digital, Getin Noble Bank.

Logowanie do Getin Mobile za pomocą odcisku palca to nie jedyna nowość. Bank wprowadził do aplikacji także nowy ekran startowy, który już z tego poziomu pozwoli użytkownikowi sprawdzić stan środków na koncie i dokonać płatności BLIK. Kolejną nowością jest wprowadzenie do aplikacji przelewów do Urzędu Skarbowego i ZUS. Klienci, którzy opłacają jednocześnie kilka składek do ZUS, będą mogli zlecić je w ramach jednej transakcji.

Żeby cieszyć się wszystkimi nowymi funkcjami Getin Mobile, wystarczy zaktualizować aplikację lub – jeśli użytkownik nie ma jej zainstalowanej na urządzeniu mobilnym – pobrać za darmo z Google Play, AppStore lub Windows Store.

źródło: Getin Bank

Kan