Jesteś tutaj:-, Internet mobilny, Newsy, Płatności-Alior Bank – długa przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej

Alior Bank – długa przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej

Od 24 marca br. od godz. 23:00 do 27 marca br. do godz. 6:00 planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz ograniczeniami w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej, infolinii oraz placówek Alior Banku.

Od piątku 24 marca br. od godz. 23.00 niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych („Płacę z Alior Bankiem”), płatności BLIKiem, ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego, Biura Maklerskiego, T-Mobile Usługi Bankowe oraz HAIZ. Bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i sprzedaży ratalnej w internecie i sklepach tradycyjnych.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 27 marca br. na godz. 6.00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.

źródło: Alior Bank

Kan



Autor |2017-03-17T11:44:31+02:0017 marca 2017 11:44|Kategorie: Inne, Internet mobilny, Newsy, Płatności|Tagi: , |6 komentarzy

6 komentarzy

  1. tyle 17 marca 2017 w 11:03 - Odpowiedz

    Niezwykle rzetelny bank – sprawdza wnioski o kredyt we wszystkich możliwych wykazach. Bank niezwykle skrupulatny – wpływ z pensją księguje przez dwa dni.

    • Blom 17 marca 2017 w 12:02 - Odpowiedz

      a ktoś cię zmusił do założenia tam konta? Każdy zdrowo myślący dorosły człowiek wie, że zakładanie kont w tych wszystkich Getinach, T-Mobile usługi bankowe czy Alior Syncach to proszenie się o kłopoty. Ja mam konto w PKO od 10 lat, jedno konto do wszystkiego, nie miałem ani problemu z bankowością, ani z kredytem, ani z debetem. A w tym czasie moi znajomi latali jak małpy po drzewach po tych wszystkich pseudo-internetowych bankach i tylko jęczeli, że coś non-stop nie działa.

  2. SM 17 marca 2017 w 15:35 - Odpowiedz

    A ja mam w Alior Konto Wyzszej Jakosci i na obecna chwile absolutnie nie narzekam.
    Aby tylko nieczego nie pogorszyli. Wplyw wynagrodzenia tego samego dnia co koledzy ktorzy maja bzwbk czy pko, najpozniej nastepnego z rana. Nie wiem jak to mozliwe, ze Ty masz 2 dni pozniej…

  3. swen 17 marca 2017 w 19:23 - Odpowiedz

    T-Mobile Usługi Bankowe też nie będą dostępne dokładnie w tym samym czasie. A oferta T-Mobile (dawniej Alior Sync) jest bardzo dobra, a Blom to już by przestał hejtować bo jest najmądrzejszy. Obraża on w poprzednich postach niepełnosprawnych że mają swoją aplikację i po prostu dał by spokój sobie. W poście poniżej napisał że jego [i]”znajomi latali jak małpy po drzewach”[/i]; gość nie ma kolegów, nie ma przyjaciół. Jeśli tak się do ludzi podchodzi to powodzenia.

    • Blom 17 marca 2017 w 19:36 - Odpowiedz

      gdzie obraziłem niepełnosprawnych i ich aplikację? Z zasady nie komentuję źle rzeczy dotyczących niepełnosprawności, ale może i mi się już jakaś niepełnosprawność wemknęła do pamięci…

      Co „latali jak małpy po drzewach…” taka prawda, więcej tam nie działało, jak działało. I nie powiem, sam próbowałem być klientem Synca, a potem TMUB, ale ilość haczyków, jakość obsługi, problemy z weryfikacją w systemie, czy wręcz brak weryfikacji i realizacja dyspozycji na piękne oczy, skutecznie mnie odstraszyły. Te wszystkie banki internetowe to dno, do niedawna sytuację ratował mBank ale po zmianie zasad i systemu też się zrobił z tego syf. Popatrz na fora, ile masz tam klientów tych internetowych wydmuszek, a ile normalnych banków, ze stażem, z oddziałami, ofertą i doświadczeniem. Fakty mówią same za siebie. 🙄

  4. Angelo 17 marca 2017 w 19:32 - Odpowiedz

    Ja mam w Alior banku konto praktycznie od początku funkcjonowania jego w Polsce pomimo zmian regulaminów nie narzekam a chwale sobie konto ze zwrotem obecnie chyba już 1,5% (było 3%) za zakupy czyli wszelkie płatności kartą myślę że warto skorzystać skoro płacą za coś co I tak robimy czyli zakupy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.