Od 24 marca br. od godz. 23:00 do 27 marca br. do godz. 6:00 planowane jest zakończenie operacyjnego połączenia Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Wiąże się to z koniecznością wyłączenia w tym okresie systemów informatycznych oraz ograniczeniami w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej, infolinii oraz placówek Alior Banku.

Od piątku 24 marca br. od godz. 23.00 niedostępne będą systemy bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku. Klienci nie będą mogli realizować przelewów, płatności internetowych („Płacę z Alior Bankiem”), płatności BLIKiem, ani korzystać z innych usług bankowości elektronicznej. Niedostępne będą również usługi Kantoru Walutowego, Biura Maklerskiego, T-Mobile Usługi Bankowe oraz HAIZ. Bank nie będzie obsługiwał wniosków internetowych dotyczących sprzedaży produktów, płatności i sprzedaży ratalnej w internecie i sklepach tradycyjnych.

Przez cały okres niedostępności systemów bankowych klienci będą mogli realizować transakcje kartami płatniczymi, w tym kartami walutowymi Kantoru Walutowego, tzn. płacić nimi w sklepach i punktach usługowych, a także wypłacać środki z bankomatów.

Przywrócenie dostępu do systemów Alior Banku zaplanowane jest na poniedziałek 27 marca br. na godz. 6.00. W tym dniu placówki banku zostaną otwarte o zwykłych porach.

źródło: Alior Bank

Kan