Jesteś tutaj:-, Internet stacjonarny, Newsy, Rynek, Sprzęt, Sprzęt sieciowy-Panasonic LinkRay – transmisja danych za pomocą światła staje się rzeczywistością

Panasonic LinkRay – transmisja danych za pomocą światła staje się rzeczywistością

Platforma dystrybucji danych za pomocą światła, przedstawiona przez firmę Panasonic jako koncepcja na ISE 2016, jest gotowa do wejścia na rynek. Rozwiązanie pozwoli przekształcić wyświetlacze Digital Signage, szyldy i innego rodzaju źródła światła w narzędzie marketingowe działające w systemie 1-2-1 ze smartfonami użytkowników.

Panasonic LinkRay
Panasonic LinkRay

LinkRay umożliwia kodowanie nieograniczonej ilości danych i udostępnianie ich za pośrednictwem diod LED emitujących wysokiej częstotliwości światło, niewidoczne dla ludzkiego oka. W ten sposób światło staje się nośnikiem informacji na przykład o produkcie w sklepie czy też eksponacie w muzeum, które każdy przechodzień może odczytać za pomocą smartfonu.
W miejscu, gdzie znajdzie się urządzenie wysyłające sygnał, na przykład w galerii handlowej, muzeum czy na lotnisku, użytkownik może skanować otoczenie za pomocą kamery smartfonu i uzyskać dostęp do materiałów marketingowych lub informacyjnych. Co ważne, treści mogą być pobierane i wyświetlane w jego ojczystym języku.

Technologia LinkRay będzie dostępna w ramach serii profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic (42, 49 i 55 cali), jak również jako nadajnik ID umożliwiający modulowanie światła wraz z jednostką zasilającą. Zestaw nadajnika ID będzie można wykorzystywać do zmiany standardowych reklam świetlnych lub oświetlenia LED w transmiter technologii LinkRay. Jesienią bieżącego roku na rynku pojawią się również wyświetlacze 70- i 80-calowe współpracujące z platformą LinkRay.

Połączyliśmy platformę LinkRay z oprogramowaniem analitycznym, które zapewnia działom marketingu
i zarządzania dostęp do statystyk odnośnie liczby klientów korzystających z rozwiązania. Jednocześnie statystyki pozwalają sprawdzić, jakie oferty czy eksponaty są najbardziej popularne i tym samym lepiej zrozumieć potrzeby klientów
– mówi Enrique Robledo, Marketing Manager w Panasonic.

źródło: Panasonic

Kan



Autor |2017-02-14T07:34:48+01:0014 lutego 2017 07:34|Kategorie: Internet mobilny, Internet stacjonarny, Newsy, Rynek, Sprzęt, Sprzęt sieciowy|Tagi: , , , , |2 komentarze

2 komentarze

  1. Ben 14 lutego 2017 w 07:58 - Odpowiedz

    Interesujące

  2. kiler 15 lutego 2017 w 08:23 - Odpowiedz

    wszystko pięknie, łączność i możliwości wszelkiego sprzętu rosną. Wszystko po to, żeby więcej sprzedawać bo słupki muszą być na zielono.
    A my ciesząc się takimi rozwiązaniami żyjemy w coraz bardziej zaszumianym elektromagnetycznie środowisku. fale zewsząd nas przenikają.
    i choć pojedyncze mogą nie być szkodliwe, to jednak nie znamy długotrwałych skutków kumulacji wielu typów fal i częstotliwości.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.