Zdolność przyciągania klientów to główny czynnik, który decyduje o sukcesie lub porażce przedsiębiorstwa. Choć sama obecność na urządzeniach mobilnych jest teraz łatwiejsza niż kiedykolwiek wcześniej, to wyzwaniem pozostaje wciąż osiągnięcie rezultatów realnie przekładających się na przychód firmy. Zaprezentowane dziś funkcje Stron na Facebooku ułatwiają firmom utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.


Strony na Facebooku to współczesne rozwiązanie mobilne, zapewniające firmom możliwość łatwej komunikacji w każdym miejscu i o dowolnej porze, bez względu na rodzaj urządzeń używanych przez klientów. Aktualnie ponad 60 milionów przedsiębiorstw wykorzystuje strony na Facebooku, a odwiedza je ponad miliard ludzi.

Facebook wprowadził nowe przyciski „Call to action”:

  • „Shop Now”, czyli przycisk umożliwiający natychmiastowy zakup z sekcji „Shop”,
  • „Get Quote”, dzięki któremu klienci mogą poprosić o wycenę wykorzystując przygotowany wcześniej formularz,
  • „Request Time”, przycisk CTA ułatwiający koordynację rezerwacji.

źródło: Facebook

Kan