Główny czynnik decydujący o sukcesie bądź porażce firmy, to jej zdolność do pozyskiwania nowych klientów. Technologia, a szczególnie rozwiązania mobilne, łączą przedsiębiorstwa z ich klientami, pomagając w ten sposób w rozwoju biznesu zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Jednak wdrożenie takich mobilnych rozwiązań może być skomplikowane i kosztowne. Rozwiązaniem są Strony na Facebooku, dzięki którym klienci mogą łatwo docierać do firm na urządzeniach mobilnych.

Ze stron na Facebooku korzysta już z ponad 60 milionów przedsiębiorstw z całego świata. 4 miliony z nich to aktywni partnerzy reklamowi, a 70% z nich pochodzi spoza USA. Oto najnowsze statystyki dotyczące aktywnych partnerów reklamowych:

  • Najszybciej rosnący region to Azja Południowo-Wschodnia.

    • Kraje, w których najszybciej przybywa aktywnych reklamodawców to Wietnam, Indonezja, Grecja, Ukraina i Filipiny (% wzrost 2016 do 2015 r.).
    • Kraje, w których przybyło najwięcej aktywnych partnerów reklamowych to USA, Brazylia, Wietnam, Meksyk oraz Wielka Brytania (# wzrost 2016 do 2015 r.).
    • Ponad 85% korzysta z urządzeń mobilnych, a 40% stworzyło z ich pomocą reklamę na Facebooku.
    • Ponad 20% uruchomiło reklamę wideo w ciągu ostatniego miesiąca. W sumie, w tym czasie powstały ponad 4 miliony reklam wideo.
    • Ponad 30% stron aktywnych partnerów reklamowych należy do kobiet.
    • Największą popularnością cieszą się najprostsze formaty, czyli promowanie postów i stron.

    źródło: Facebok

    Kan