Facebook zapowiedział wprowadzenie dwóch nowych sekcji stron dedykowanych sprzedaży oraz usługom, które pomogą firmom w realizacji ich kluczowych celów biznesowych.

  • Sekcja poświęcona sprzedaży, która umożliwia wyeksponowanie produktów firmy, będzie dostępna w krajach Azji Południowo-Wschodniej i na innych rynkach wschodzących. Ludzie odwiedzający stronę z tą sekcją będą mogli w łatwy sposób poznać ofertę oraz złożyć zamówienie wysyłając wiadomość do firmy.
  • Sekcja usług będzie dostępna globalnie. Wszyscy usługodawcy, od hydraulików po ośrodki SPA, zyskają możliwość czytelnej prezentacji swojej oferty. Dzięki informacjom zgromadzonym w jednym miejscu goście strony będą mogli łatwiej podjąć decyzję, czy interesują ich usługi tej firmy.


Już ponad miliard ludzi na całym świecie jest na Facebooku połączonych z co najmniej jedną stroną należącą do firmy. W Polsce to 84% spośród wszystkich korzystających z Facebooka.


Sheryl Sandberg, COO Facebooka, przy okazji publikacji wyników finansowych za Q2 2016 powiedziała: „W tej chwili koncentrujemy się na zagwarantowaniu jak najlepszych doświadczeń konsumentom. Przyglądamy się naturalnym relacjom zachodzącym między ludźmi a firmami”. Podkreśliła też, że za pomocą Messengera ludzie i firmy wymieniają już miliard wiadomości miesięcznie.

źródło: Facebook

Kan