Spotify nie jest wyłącznie platformą oferującą dostęp do milionów utworów – to również kanał komunikacyjny dla marek, które dzięki serwisowi mogą zaprezentować swój produkt szerokiej grupie odbiorców.


Spotify wprowadza rozszerzenie jednego z najpopularniejszych formatów w serwisie, czyli Nakładki, będącej reklamą typu „witaj ponownie”. Reklama będzie wyświetlana w sytuacji, kiedy użytkownik powróci do aplikacji w trakcie angażujących sesji muzycznych, gwarantując reklamodawcom 100% widoczność. Do tej pory format dostępny był tylko za pośrednictwem komputerów – od teraz będzie również dostępny na urządzeniach mobilnych.


Dzięki zaprezentowanemu rozszerzeniu formatu Nakładka oraz połączeniu z oferowanymi przez Spotify narzędziami do targetowania, marki będą mogły trafić ze swoim komunikatem reklamowym do jeszcze bardziej dopasowanej grupy odbiorców.


Wprowadzenie aktualizacji to odpowiedź na zmieniające się preferencje korzystania ze Spotify przez fanów muzyki z całego świata – około 65% wszystkich odtworzeń w serwisie pochodzi z urządzeń mobilnych, a ponad 80% użytkowników słucha muzyki w serwisie kilka razy w tygodniu* (*dane globalne).

źródło: Spotify

Kan