Aplikacje mobilne Grupy Onet.pl zyskały nową funkcję bonów rabatowych. Dzięki temu ich użytkownicy mogą korzystać z atrakcyjnych ofert partnerów Grupy Onet.pl, dopasowanych do ich potrzeb, a także kontekstu, w którym się znajdują.
Nowe funkcje aplikacji Grupy Onet.pl sprawiają, że korzystanie z bonów rabatowych staje się wygodne jak nigdy. By skorzystać z promocyjnych ofert i specjalnych zniżek, użytkownik nie musi już szukać w sklepie i instalować dedykowanej aplikacji – dostęp do katalogu zniżek otrzyma w aplikacji, z której już korzysta: Onet News oraz Sympatia, a o nowej ofercie dowie się bez wysiłku, dzięki powiadomieniu push.
Dzięki wykorzystaniu geolokalizacji, użytkownicy bonów rabatowych mogą też otrzymywać powiadomienia o atrakcyjnych ofertach w miejscach, w których przebywają, a także bony dopasowane do kontekstu – na przykład w porze lunchowej możemy otrzymać ofertę rabatową restauracji.
Korzystanie z ofert rabatowych jest dobrowolne i użytkownicy, którzy nie są zainteresowani, nie muszą aktywować nowej funkcji. Użytkownik może też sam wybrać kategorie rabatów i otrzymywać powiadomienia o promocjach, które najbardziej go interesują.
Użytkownicy aplikacji mobilnych Grupy Onet.pl mają dziś dostęp do ofert 12 partnerów, m.in. sieć salonów optycznych Vision Express, serwis PizzaPortal.pl umożliwiający zamawianie jedzenia z lokali w ponad 400 miastach z całej Polski, sieć stacji benzynowych Huzar, drogerie Natura, sieć restauracyjna North Fish, księgarnie Matras, centra handlowe Madison, Manhattan i Plac Unii.
Bony rabatowe w aplikacjach mobilnych Grupy Onet.pl umożliwiają partnerom dotarcie ze ofertą do kilkuset tysięcy użytkowników smartfonów miesięcznie.
Tworząc ofertę bonów rabatowych w aplikacjach kierowaliśmy się przede wszystkim wygodą użytkownika. Dzięki zastosowanemu rozwiązaniu użytkownik nie musi przejmować się szukaniem zniżek i promocji – one już są, w aplikacji, z której korzysta na co dzień. Pierwsze testy pokazują, że bony cieszą się dużym zainteresowaniem – mówi Karolina Henzel z Grupy Onet.pl.
Jako lider na rynku zamawiania jedzenia online w Polsce jesteśmy otwarci na testowanie nowych rozwiązań, które pomogą nam precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów oraz w prosty i szybki sposób sprawdzać efekty tych działań. Z tego powodu zdecydowaliśmy się skorzystać z możliwości reklamy z wykorzystaniem geolokalizacji użytkownika, którą oferuje Grupa Onet.pl – mówi Ewa Szczepaniak – Dyrektor Marketingu PizzaPortal.pl.
Kod rabatowy dostępny jest w aplikacjach Onet News oraz Sympatia, dostępnych na systemy iOS oraz Android.
Linki do pobrania aplikacji
Onet News
iOS: https://itunes.apple.com/pl/app/onet-news/id473648173?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.onet.onethd
Sympatia
iOS: https://itunes.apple.com/pl/app/sympatia/id377053221?mt=8
Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.onet.sympatia&hl=pl
źródło: Onet
Kan
Zostaw komentarz