TIDAL, globalna platforma z muzyką, teledyskami i unikalnymi materiałami wideo, ogłosiła dzisiaj dostępność aplikacji desktopowej w wersji beta i zaktualizowanie interfejsu. Na rynku amerykańskim wprowadziła również możliwość zakupu biletów poprzez Ticketmaster. W Stanach Zjednoczonych, w ciągu nadchodzących tygodni, dostępne będą także specjalne ceny dla studentów.

WiMP i Tidal w Play

Wersja beta desktopowego odtwarzacza jest kompatybilna zarówno z urządzeniami z systemem Windows, jak i Macami. Pozwoli to użytkownikom TIDALA na łatwiejszy dostęp do pełnego katalogu ponad 30 milionów piosenek oraz ponad 75 000 materiałów wideo, a także ekskluzywnych treści. Dodatkowo odtwarzacz pozwala użytkownikom cieszyć się odtwarzaniem bez żadnych przerw, wsparciem klawiszy do obsługi mediów oraz zarządzaniem źródłem dźwięku. aplikacja automatycznie wykrywa i współpracuje z różnymi systemami audio, jak Mac Airplay oraz Digital Audio Converters (DAC), co pozwala na odtwarzanie muzyki w łatwy sposób na współpracujących systemach stereo. Wersja desktopowa odtwarzacza jest dostępna do pobrania z www.tidal.com/download

Użytkownicy TIDALA otrzymają także zaktualizowany interfejs oraz funkcjonalność na platformach mobilnych, w tym: poprawioną funkcję wyszukiwania, zaktualizowane menu oraz ikony, widoczny przycisk „tryb offline”, a także nowe możliwości personalizacji. Te uaktualnienia są częścią udoskonaleń platformy, mających na celu ułatwienie odbiorcom możliwości odkrywania muzyki i cieszenia się nią.

Dzięki współpracy z Ticketmaster TIDAL zaoferuje możliwości związane z koncertami, początkowo w Stanach Zjednoczonych, pozwalając użytkownikom na wyświetlanie nadchodzących tras koncertowych ich ulubionych artystów, a także zakup biletów na koncerty. Dzięki temu partnerstwu członkowie TIDALA będą mieli dostęp do ekskluzywnych konkursów, przedsprzedaży, a także zniżek – wszystko to, by jeszcze bardziej przybliżyć fanów do artystów.

Dodatkowo, TIDAL przedstawił nowe, obniżone ceny dla studentów w Stanach Zjednoczonych. Użytkownicy z ważnym adresem mailowym z końcówką .edu będą uprawnieni do 50 proc. zniżki i będą mogli wykupić subskrypcję w TIDAL z obniżoną ceną 4.99$ za dostęp premium oraz 9.99$ za dostęp HiFi. Studenci będą mogli dołączyć na TIDAL.com w ciągu nadchodzących tygodni.

Darmowy miesiąc testowy jest dostępny dla wszystkich członków TIDAL. Usługa jest pozbawiona reklam i dostępna pod adresem www.tidal.com lub poprzez pobraną aplikację z iTunes App Store czy Google Play. TIDAL oferuje dwa rodzaje subskrypcji – premium za 19,99 zł oraz HiFi za 39,99 zł miesięcznie. Oba gwarantują ten sam dostęp do unikalnej zawartości, a dostęp za 39,99 zł oferuje dźwięk w jakości HiFi, dostarczając do Twoich uszu muzykę w sposób, w jaki artyści i producenci chcieliby, byś ją usłyszał. Bez kompresji plików, w jakości płyt CD.

źródło: TIDAL

Kan