14 lipca wystartował m.fakt.pl – nowa mobilna wersja serwisu fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska), która zastąpiła dotychczas funkcjonujący szybki.fakt.pl. Rosnąca dynamicznie grupa użytkowników urządzeń przenośnych zyskuje wygodniejszy i szybszy dostęp do treści publikowanych w serwisie internetowym Faktu.

Podążyliśmy za oczekiwaniami i potrzebami naszych czytelników, którzy coraz częściej chcą mieć Fakt zawsze pod ręką. Doskonalimy wszystkie kanały dotarcia do odbiorców, a serwis mobilny ma w tym procesie kluczowe znaczenie” – mówi Robert Feluś, redaktor naczelny Faktu.

Twórcy strony postawili przede wszystkim na eksponowanie najważniejszych i najpopularniejszych tematów za pomocą dużych, przewijanych zdjęć. Wyraźnie są też prezentowane sekcje i treści wideo, zaś zastosowany player o dużej wydajności znacząco podnosi komfort przeglądania filmów.


Nowoczesne rozwiązania graficzne w serwisie pozwalają również na zastosowanie nowych, atrakcyjnych formatów reklamowych rich media, jak np. Cube 3D, które pozwala na zaprezentowanie animacji na rotującym trójwymiarowym prostopadłościanie, co daje efekt trójwymiarowej rzeczywistości.

Wraz z uruchomieniem m.fakt.pl wydawca wprowadza nowość w postaci SMS-owego serwisu newsowego. Użytkownik, który zamówi usługę, będzie otrzymywał codziennie cztery SMS-y z linkami do najważniejszych informacji na m.fakt.pl. Koszt usługi to 1 zł dziennie.

Wprowadzeniu nowej wersji serwisu na rynek towarzyszy dwumiesięczna kampania promocyjna Zabierz Fakt na wakacje, która będzie realizowana w mediach Ringier Axel Springer Polska oraz Grupy Onet.pl. Kampania została przygotowana przez zespół marketingu wydawcy.

Za projekt m.fakt.pl odpowiada dwoje product managerów – Anna Ptak z zespołu mobile w Grupie Onet.pl oraz Marek Kopeć, produkt manager Fakt.pl. Layout serwisu przygotował Piotr Grzybowski – dyrektor artystyczny Faktu.

źródło: Ringier Axel Springer

Kan