GTS Central Europe (GTS CE), dostawca zintegrowanych usług telekomunikacyjnych oraz centrum danych w Europie Środkowej i Wschodniej, wprowadził do swojej oferty usługę, której celem jest ochrona sieci klientów przed atakami typu DDoS (ang. DDoS – Distributed Denial of Service). Rozwiązanie jest dostępne dla klientów biznesowych w regionie.

W świecie gospodarki cyfrowej, obecność w internecie stała się integralnym elementem strategii biznesowej przedsiębiorstw. Jednak każda forma aktywności w sieci, np.: realizacja transakcji, świadczenie usług, czy przekazywanie klientom istotnych informacji, naraża firmy na ataki DDoS. W ciągu ostatniego roku, w Europie Środkowo-Wschodniej, o 40% wzrosła liczba przedsiębiorstw, które stały się celem tego typu ataków. Wielkość pojedynczego ataku to kilka Gbps, czyli trzykrotnie więcej niż rok wcześniej.

Anti-DDoS to usługa działająca w oparciu o rozwiązania chmurowe. Zapewnia ona całodobowy monitoring sieci i aktywnie blokuje szkodliwy ruch, przepuszczając jednocześnie do sieci klienta ruch właściwy. Gwarantuje to firmie ciągłą obecność w sieci oraz efektywne prowadzenie działalności biznesowej.

  • Monitoring: GTS aktywnie monitoruje i analizuje ruch przychodzący, wykrywając w nim wszelkie anomalie i zmiany specyfiki oraz identyfikuje najnowsze sygnatury zagrożeń, a wszystko to w czasie krótszym niż 15 minut.
  • Ochrona: eksperci GTS ds. bezpieczeństwa ściśle współpracują z klientem podczas tworzenia indywidualnego planu ochrony, jednocześnie korzystają ze światowej klasy technologii i stosują procedury operacyjne, umożliwiające odfiltrowywanie szkodliwego ruchu.

Ataki DDoS nasilają się i są coraz bardziej złożone, utrudniając przedsiębiorstwom ich codzienną działalność. Tradycyjne metody ochrony przestały być skuteczne” – mówi Sunny Kumar, wiceprezes ds. marketingu i rozwoju w GTS. „Aby zachować ciągłość działania biznesu i zapewnić jego rozwój, klienci potrzebują skutecznych narzędzi ochrony sieci”.

źródło: GTS

Kan