Marka modowa Simple Creative Products, obejmująca 46 salonów w całej Polsce, wprowadza swoje karty lojalnościowe do smartfona w aplikacji mobilnej Freebee.


Klientki Simple CP będą mogły zdigitalizować własną kartę Simple Club, czyli wprowadzić ją do elektronicznego schowka w telefonie komórkowym.

Freebee to przyjazny dla klientów sposób korzystania z programów lojalnościowych w sposób dowolny: za pomocą jednej karty plastikowej Freebee – która działa w wielu miejscach – oraz karty mobilnej w aplikacji na smartfony. Wersja mobilna Freebee zapewnia dodatkową, wygodną funkcję digitalizacji plastikowych kart lojalnościowych oferowanych przez sieci handlowe czy usługowe, czyli tworzenia elektronicznego schowka na wszystkie karty. Właśnie tę drugą możliwość zaoferuje Simple CP swoim klientkom.

Tworzenie elektronicznego schowka na karty lojalnościowe w aplikacji Freebee to wygodne rozwiązanie. Dzięki niemu możliwa jest digitalizacja kart lojalnościowych oferowanych przez sieci handlowe i usługowe. Twórcy Freebee zwracają jednak uwagę, że jeszcze nie wszystkie skanery, używane obecnie w Polsce przez różne sieci, gwarantują klientom możliwość skanowania z ekranów telefonów komórkowych. Freebee umożliwia zdobywanie nagród za częste zakupy w blisko 1000 lokalizacjach w całej Polsce. Oprócz Simple CP, wśród partnerów Freebee znajdują się obecnie m.in.: SKOK NA SOK oraz restauracje North Fish zlokalizowane w Warszawie, Thai Wok, Greek House, GRECO, Ganesh, Dr Kava, a także hotele, studia fitness, salony piękności i fryzjerskie, kwiaciarnie czy sklepy.

Aplikacja Freebee dla klientów dostępna jest za darmo na iPhony w sklepie AppStore oraz na smartfony z systemem Google Play. Można ją pobrać także ze strony www.getfreebee.pl. Kartę plastikową Freebee można uzyskać u każdego z partnerów Freebee, który wdrożył nową wersję platformy, dostępną zarówno przez aplikację, jak i na plastikową kartę lojalnościową.

źródło: New Media Ventures

Kan