Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, T-Mobile, Wydarzenia-T-Mobile Polska z certyfikatem ISO 22301:2019

T-Mobile Polska z certyfikatem ISO 22301:2019

T‑Mobile Polska uzyskał międzynarodowy certyfikat zgodności dla Systemu Zarządzania Ciągłością Działania. Międzynarodowa norma ISO 22301:2019 obejmuje obszary zapewnienia komunikacji elektronicznej, usług teleinformatycznych i cyberbezpieczeństwa oraz utrzymania i rozwoju centrów przetwarzania danych. To szczególnie istotne dla klientów tej sieci oraz jej partnerów korzystających z wyspecjalizowanych rozwiązań T‑Mobile dla biznesu.

ISO 22301:2019 to najnowsze wydanie normy z zakresu zarządzania ciągłością działania. Określa ona wymagania dotyczące planowania, ustanowienia, wdrożenia, eksploatowania, monitorowania, przeglądania i ciągłego doskonalenia systemu zarządzania. Wdrożenie zasad objętych normą pozwala firmie na skuteczniejszą reakcję na wszelkie incydenty czy potencjalne zakłócenia ciągłości działania, zmniejszając tym samym ich wpływ na całą organizację i jej klientów.

Certyfikat przyznany został przez niezależną, renomowaną jednostkę DNV, potwierdzając najlepsze praktyki w zakresie minimalizacji liczby incydentów lub ich wpływu na istotne dla klientów operatora usługi. Tym samym uzyskali oni pewność, że współpraca z T‑Mobile Polska opiera się o skuteczne procedury oraz bezpieczeństwo ciągłości działania krytycznych procesów i usług. To szczególnie istotne dla klientów tej sieci oraz jej partnerów korzystających z wyspecjalizowanych rozwiązań T‑Mobile dla biznesu – centrum przetwarzania danych, usług chmurowych czy zaawansowanych rozwiązań w zakresie cyberbezpieczeństwa.

 

W procesie certyfikacji udało nam się usystematyzować i wzmocnić ogromną część wiedzy, procesów i zasobów służących zapewnieniu ciągłości działania i zbudować solidne podstawy do dalszego doskonalenia w tym zakresie” – powiedział Paweł Dobrzański, Security Tribe Lead w T‑Mobile Polska – Dobrze funkcjonujący System Zarządzania Ciągłością Działania, potwierdzony niezależną certyfikacją jest bardzo istotny z punktu widzenia naszych klientów. Uzyskują oni pewność, że ryzyka i zagrożenia są prawidłowo identyfikowane, a zarządzanie ewentualnymi incydentami będzie efektywne i dobrze skoordynowane.



Autor |2021-12-02T18:07:36+02:002 grudnia 2021 19:00|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Raporty i prezentacje, Rynek, T-Mobile, Wydarzenia|Tagi: , , , , |1 komentarz

1 komenarz

  1. viki 3 grudnia 2021 w 14:36 - Odpowiedz

    Awarie w T-Mobile że leżą i kwiczą a tu „System Zarządzania Ciągłością Działania”? A to żartownisie 🙂

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.