Jesteś tutaj:-, Internet, Newsy, Operatorzy, Reklama, Rozrywka, Rynek, T-Mobile, Top7, Wydarzenia-To nonsens, że rozrywka wysiada – startuje nowa odsłona kampanii T‑Mobile

To nonsens, że rozrywka wysiada – startuje nowa odsłona kampanii T‑Mobile

T‑Mobile startuje z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Bez nonsensów”. Tym razem operator promując m.in. nową ofertę Magenta 1, podkreśla, że superszybki internet w T‑Mobile w pakiecie z Netflixem to gwarancja rozrywki na najwyższym poziomie.

Od dziś klienci będą mieli okazję zapoznać się z kampanią reklamową przedstawiającą zalety pierwszej kompleksowej oferty T‑Mobile dla domu. W jej skład wchodzą internet światłowodowy, Netflix oraz abonament komórkowy w pakiecie za 99 zł miesięcznie. Operator pozostaje w nurcie kampanii „Bez nonsensów”, zainicjowanej na początku kwietnia br.

Z końcem czerwca T‑Mobile dołączył do grona firm oferujących kompleksowe usługi dla domu. Zgodnie z przyjętą obietnicą marki, również w tym obszarze operator zamierza walczyć z rynkowymi nonsensami. W kampanii poprzez analogię do zacinającej się i powolnej kolejki górskiej T‑Mobile pokazuje absurd sytuacji, w której rozrywka domowa opiera się na dalekich od naszych zainteresowań treściach i słabej jakości łączu internetowym.

W T‑Mobile bez nonsensów – dzięki szybkiemu internetowi światłowodowemu w pakiecie z Netflixem – klienci otrzymują stały, nieprzerwany dostęp do najpopularniejszych filmów i seriali. Rozrywka z T‑Mobile nie wysiada!

 

Główny, 45-sekundowy spot można obejrzeć pod poniżej:



Autor |2019-06-28T16:28:53+02:0028 czerwca 2019 17:00|Kategorie: Inne, Internet, Newsy, Operatorzy, Reklama, Rozrywka, Rynek, T-Mobile, Top7, Wydarzenia|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.