T‑Mobile dołącza do grona konwergentnych graczy na polskim rynku. Nowa strategia to efekt blisko dwuletniej transformacji firmy w obszarze innowacji technologicznych, jakości sieci, kultury organizacyjnej oraz budowania znakomitej obsługi klienta na każdym etapie.

 

Świętujemy dziś strategiczną zmianę, do której przygotowywaliśmy się dwa lata. Przeszliśmy szereg zmian, które doprowadziły nas do pozycji najlepiej ocenianego przez klientów operatora w zakresie jakości sieci i oferowanych usług. Firmy, dla której jakość obsługi klienta stoi zawsze na pierwszym miejscu. Partnera, który oprócz usług mobilnych oferuje kompleksowe usługi konwergentne w jakości T‑Mobile. Dzisiaj otwieramy nowy sezon w historii T‑Mobile, w którym przestajemy być operatorem mobilnym, a stajemy się technologicznym partnerem naszych klientów” – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska.

 

Debiutująca w piątek, 28 czerwca oferta to odpowiedź na jedną z kluczowych potrzeb wyrażanych przez klientów, by otrzymać komplet usług telekomunikacyjnych od jednego zaufanego partnera. W tej właśnie roli – poprzez rozbudowę portfolio usług własnych, a także partnerstw z najlepszymi dostawcami treści i usług – chce występować T‑Mobile. Operator ułatwi klientom korzystanie z różnych kombinacji usług i możliwości opłacania wszystkiego w jednym rachunku.

Branża telekomunikacyjna wkroczyła w nową, dynamiczną fazę. Jej granice sięgają dziś już znacznie dalej niż jeszcze kilka lat temu i przenikają się m.in. z przemysłem rozrywkowym, medialnym czy technologicznym. Jak pokazują liczne badania rynkowe, stoją za tym czynniki takie jak:

  • urządzenia mobilne, które stają się podstawowym środkiem dostępu do treści i usług,
  • stałe połączenie urządzeń konsumentów do sieci oraz
  • personalizacja usług.

Nowe technologie przyspieszyły proces konwergencji rynkowej, usługowej i technologicznej, zmieniając zasady, na jakich funkcjonował dotychczas rynek telekomunikacyjny. T‑Mobile odpowiada na ten trend, wcielając w życie nową, konwergentną strategię biznesową. Jej egzemplifikacją jest oferta Magenta 1 – pierwszy w historii operatora kompleksowy pakiet usług mobilnych, światłowodowych i rozrywki.

 

Obecność na rynku telekomunikacyjnym to już za mało. Dziś stawiamy kolejny, milowy krok w naszej podroży operatora konwergentnego. Poprzez systematyczne rozwijanie i tworzenie nowych usług – w szczególności tych dla domu – chcemy stać się operatorem pierwszego wyboru dla polskich klientów” – podkreśla Maierhofer. „W nowej ofercie stawiamy na staranny dobór produktów o najwyższej jakości. To kierunek, który swoimi działaniami podpowiadają nam sami klienci. Coraz częściej widzimy, że czują się przytłoczeni zbyt dużą liczbą ofert i usług. Poszukują przy tym produktów najwyższej jakości. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, oferując klientom najlepiej wyselekcjonowane usługi z najwyższej półki. Jestem przekonamy, że pozwolą nam one konkurować na rynku usług konwergentnych z operatorami, którzy do tego wyścigu dołączyli przed nami” – podsumowuje Maierhofer.

 

Nowa oferta T‑Mobile, przygotowana zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm, pozwala łączyć w różnych kombinacjach usługi mobilne, internet dla domu (FMS), światłowód oraz rozrywkę. Dodatkowo zarówno dla klientów indywidualnych jak i przedsiębiorstw przygotowany został pakiet usług dodatkowych, które można swobodnie dołączać do wybranej oferty.