W wyniku pożaru, który miał miejsce 31 stycznia w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla klientów T-mobile. Operator wydał oświadczenie związane z usuwaniem utrudnień w działaniu usług.
Funkcjonalność niemal wszystkich usług telekomunikacyjnych w sieci została przywrócona w ciągu zaledwie kilku godzin od wybuchu pożaru, który wydarzył się w czwartek rano. Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług.
Obsługa klienta została przywrócona. Choć w niektórych przypadkach proces trwa dłużej niż zwykle, to jednak zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem infolinii oraz stacjonarnych punktów są skutecznie obsługiwane przez konsultantów. Obecnie firma pracuje nad przywróceniem pełni możliwości sprzedażowych. Proces przenoszenia numerów został już przywrócony, jednak w wybranych przypadkach należy liczyć się z opóźnieniami w jego realizacji, dla klientów nie są natomiast dostępne aplikacja Mój T‑Mobile oraz MiBOA. Opóźnienia w obsłudze występują także w przypadku zgłoszeń nadsyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Utrudnienia, których mogli doświadczać klienci w poprzednich dniach związane były z wystąpieniem w dniu 31 stycznia br. pożaru w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Było to zdarzenie nadzwyczajne, nieprzewidziane i niemożliwe do zapobieżenia, które należy traktować w kategorii siły wyższej.
Jeszcze wczoraj 03 luty wieczorem, internet domowy T-mobile w LTE łączyło przec centrum Play. Haha zero redundancji u takiego giganta.
W wyniku pożaru, który miał miejsce 31 lutego .. ??? Ach ten fatalny operator, nawet kalendarz zmienia
@Fred Jak ma sie g..anego Playa to laczy przez Play. TM od lat nie ma niczego wspolnego z Play.
BTW: …i nigdy wlasciwie nie mial. To TM wywalil Playa na zbity leb ze swojej sieci, a nie odwrotnie.
u mnie już dawno bez problemow, tylko torche odczulem 31 stycznia, potem juz wszystko dziala
Komentarz… Kilka dni męczarni – bez usług TMobile! Dobrze że mam Play na drugim numerze
Dlatego dobrze jest mieć awaryjnie w back upie darmowy Aero2, karta ważna bezterminowo a może uratować w takich sytuacjach…
@Krystek ten darmowy który można uzupełnić pakietem?