Jesteś tutaj:-, Operatorzy, T-Mobile, Top7-T-mobile usunęło większość utrudnień związanych z pożarem w Warszawie

T-mobile usunęło większość utrudnień związanych z pożarem w Warszawie

W wyniku pożaru, który miał miejsce  31 stycznia w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla klientów T-mobile. Operator wydał oświadczenie związane z usuwaniem utrudnień w działaniu usług.

Funkcjonalność niemal wszystkich usług telekomunikacyjnych w  sieci została przywrócona w ciągu zaledwie kilku godzin od wybuchu pożaru, który wydarzył się w czwartek rano. Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług.

Obsługa klienta została przywrócona. Choć w niektórych przypadkach proces trwa dłużej niż zwykle, to jednak zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem infolinii oraz stacjonarnych punktów są skutecznie obsługiwane przez  konsultantów. Obecnie firma pracuje nad przywróceniem pełni możliwości sprzedażowych. Proces przenoszenia numerów został już przywrócony, jednak w wybranych przypadkach należy liczyć się z opóźnieniami w jego realizacji, dla klientów nie są natomiast dostępne aplikacja Mój T‑Mobile oraz MiBOA. Opóźnienia w obsłudze występują także w przypadku zgłoszeń nadsyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Utrudnienia, których mogli doświadczać klienci w poprzednich dniach związane były z wystąpieniem w dniu 31 stycznia br. pożaru w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, w wyniku którego ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów. Było to zdarzenie nadzwyczajne, nieprzewidziane i niemożliwe do zapobieżenia, które należy traktować w kategorii siły wyższej.

 



Autor |2019-02-04T22:04:39+00:004 lutego 2019 18:14|Kategorie: Newsy, Operatorzy, T-Mobile, Top7|Tagi: , , , , |8 komentarzy

8 komentarzy

  1. Fred 4 lutego 2019 w 19:12 - Odpowiedz

    Jeszcze wczoraj 03 luty wieczorem, internet domowy T-mobile w LTE łączyło przec centrum Play. Haha zero redundancji u takiego giganta.

  2. jj 4 lutego 2019 w 20:40 - Odpowiedz

    W wyniku pożaru, który miał miejsce 31 lutego .. ??? Ach ten fatalny operator, nawet kalendarz zmienia

  3. R. 5 lutego 2019 w 11:44 - Odpowiedz

    @Fred Jak ma sie g..anego Playa to laczy przez Play. TM od lat nie ma niczego wspolnego z Play.

    • R. 5 lutego 2019 w 11:46 - Odpowiedz

      BTW: …i nigdy wlasciwie nie mial. To TM wywalil Playa na zbity leb ze swojej sieci, a nie odwrotnie.

  4. dafid 5 lutego 2019 w 11:49 - Odpowiedz

    u mnie już dawno bez problemow, tylko torche odczulem 31 stycznia, potem juz wszystko dziala

  5. Abonent 5 lutego 2019 w 16:18 - Odpowiedz

    Komentarz… Kilka dni męczarni – bez usług TMobile! Dobrze że mam Play na drugim numerze

  6. Krystek 5 lutego 2019 w 21:33 - Odpowiedz

    Dlatego dobrze jest mieć awaryjnie w back upie darmowy Aero2, karta ważna bezterminowo a może uratować w takich sytuacjach…

  7. Chytry 6 lutego 2019 w 23:35 - Odpowiedz

    @Krystek ten darmowy który można uzupełnić pakietem?

Zostaw komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.