T‑Mobile Polska rozpoczął świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Narodowego Banku Polskiego zgodnie z warunkami wygranego przez operatora przetargu. Kontrakt o wartości ponad 7,3 milionów złotych obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z dostarczeniem urządzeń oraz specjalistycznych usług dla NBP przez okres czterech lat.


31 marca 2017 roku Narodowy Bank Polski poinformował Orange Polska, który wycenił kontrakt na 7 787 161,92 złote brutto. T‑Mobile Polska dostarczył wszystkie usługi i urządzenia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego i obecnie świadczy usługi telefonii komórkowej i konwergentnej dla Narodowego Banku Polskiego.

31 grudnia 2016 roku Narodowy Bank Polski opublikował warunki dotyczące zamówienia usług telefonii komórkowej i konwergentnej w trybie przetargu nieograniczonego, w którym jedynym kryterium wybory dostawcy była zaoferowana przez niego cena. Specyfikacja obejmowała dostarczenie usług do centrali NBP w Warszawie oraz Oddziałów Okręgowych w ilości około 1 700 kart SIM dla usług głosowych oraz około 400 kart SIM przeznaczonych do transmisji danych wraz z urządzeniami spełniającymi określone wymagania techniczne m.in. obsługę szyfrowanych sprzętowo kontenerów danych zintegrowanych z platformą MDM (Mobile Device Management) gwarantującą zachowanie określonych standardów bezpieczeństwa. Jak również realizację usług telefonii konwergentnej dla określonej numeracji wraz z platformą umożliwiającą pełne zarządzanie usługami, usługę masowej wysyłki wiadomości SMS, obsługę infolinii oraz rezerwowe łącza głosowe z zapewnieniem dostępności 24/7/365.

Dodatkowe informacje o przetargu, specyfikacji technicznej oraz warunkach świadczenia usług dla NBP są dostępne na stronie: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/przetargi/PrzetargiNieograniczone/DKRZ-WPI-IW-243-143-DIT-16/DKRZ-WPI-IW-243-143-DIT-16.htm

źródło: T-Mobile

Kan