T-Mobile od jutra, 4 lipca, 2017 r. wprowadza do swojego portfolio zupełnie nową ofertę z nielimitowanymi rozmowami (również w UE), SMS-ami i MMS-ami oraz nieskończoną liczbą gigabajtów już od 30 zł. A dla serialomaniaków – w ofercie ze smartfonem Netflix przez rok za darmo.


T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU to najnowsza propozycja operatora w segmencie usług abonamentowych, skierowana do rynku prywatnego. Dostępna będzie w każdym kanale sprzedaży Operatora już od jutra, 4 lipca.

Z punktu widzenia coraz liczniejszej grupy klientów, konieczność wybierania pomiędzy różnymi poziomami abonamentu jest czymś zbędnym. Usług telekomunikacyjne są tak powszechne, że chcemy z nich korzystać w sposób automatyczny. Nie chcemy myśleć ani czy starczy nam danych na dokończenie odcinka serialu ani tym bardziej czy sieć zapewni odpowiedni poziom transmisji. Dlatego powstała T-Mobile 1 – BEZ LIMITU – oferta prosta i kompleksowa” – mówi Piotr Markowski, szef rynku B2C w T-Mobile Polska.

Dodajmy do tego najlepszą sieć T-Mobile i otrzymamy najlepsza nielimitowaną ofertę na rynku – dodaje Markowski.

Wszystko nielimitowane, bo najlepsza sieć jest tylko jedna

T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU obejmuje nielimitowane rozmowy w kraju oraz na terenie UE, SMS-y i MMS-y a także dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mb/s). Oferta dostępna będzie również w wariancie dla duetów i rodzin. Poziom cen przedstawia się następująco:


Huawei P9 Lite (2017) lub LG X Power za 1 zł na start i Netflix za darmo na rok

T-MOBILE 1 – BEZ LIMITU dostępna będzie także w wariancie z telefonem, w cenach:

  • pojedyncza umowa: od 80 zł
  • dla duetów: od 60 zł za osobę
  • dla rodzin: od 50 zł za osobę

Przenoszący numer do T-Mobile skorzystają także z comiesięcznego rabatu do abonamentu w wysokości 10 zł, obowiązującego przez całą umowę.

Oprócz urządzeń promowanych przez Operatora w kampanii reklamowej (Huawei P9 Lite 2017 oraz LG X Power 2), przygotował on w nowej ofercie całą gamę atrakcyjnych cenowo propozycji, w tym, m.in., Huawei P10 Lite i inne.

Do oferty z urządzeniem T-Mobile dołącza roczną subskrypcję w serwisie Netflix (w opcji standard – HD, do 2 urządzeń jednocześnie korzystających ). Serwis będzie korzystał z dostępnego w ofercie pakietu danych, przy czym osoby intensywnie z niego korzystające mogą aktywować na swoim koncie usługę Supernet Video (indywidualnie na każdym numerze).

Pełne informacje o ofercie będą przedstawiona na stronie www.t-mobile.pl.

Zerwij z limitami! Teraz możesz! – kampania reklamowa

Najnowszej akcji T-Mobile towarzyszy dedykowana kampania reklamowa, prowadzona także pod parasolowym hasłem „Teraz możesz”. Jak poprzednio, spoty nawiązywać będą w warstwie słownej do wolności i braku ograniczeń co jest istotnym atrybutem dla pokolenia digital natives.

Nowe kreacje można będzie oglądać już 4 lipca, kampania w telewizji startuje zaś 8 lipca. Jak zwykle, nowy spot przedpremierowo prezentujemy poniżej:

Kampania, obejmuje także działania w kanałach digital, radiu, OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Więcej informacji o badaniu jakości sieci i certyfikacie Best In Test na stronie:www.najlepszasiec.pl

źródło: T-Mobile

Kan