Już świąteczny poniedziałek, 17 kwietnia, startuje druga część ogólnopolskiej kampanii promującej superprostą ofertę przedpłaconą w T-Mobile, w ramach której można bez limitów rozmawiać. W najnowszym spocie, obok Piotra Kędzierskiego zobaczymy jedną z najciekawszych i najbardziej utalentowanych polskich artystek młodego pokolenia – Sylwię Grzeszczak.
T-Mobile na Kartę to prostota i wygoda, ponieważ nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich sieci i 10 GB Internetu do swobodnego wykorzystania kosztuje tylko 25 zł na 30 dni. Co więcej, jeśli 10 GB w miesiącu to za mało, pakiet można w każdej chwili zwiększyć o wielkości 1, 3 i 5 GB w cenie odpowiednio 5, 9 i 12 zł. A dla przenoszących numer – pierwsze 30 dni kompletnie za darmo.
Płać kiedy chcesz, a kiedy nie chcesz – to nie
T-Mobile na Kartę ma też unikalną propozycję dla użytkowników, którzy z telefonu korzystają okazjonalnie. Przygotowana dla nich oferta „Bez limitu za 1 zł dziennie” jest banalnie prosta: za 1 zł dziennie otrzymujemy nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne, SMS-y do wszystkich krajowych sieci oraz 300 MB Internetu. Opłata pobierana jest tylko wtedy, gdy danego dnia skorzysta się z którejkolwiek z usług. Nie korzystasz – nie płacisz. Środki nie przepadają, a dodatkowo, dla wygody użytkowników smartfonów, opłata za korzystanie z Internetu będzie pobrana tylko wówczas, gdy przetransferowanych zostanie dziennie więcej niż 5 MB.
Bez limitu i 10 giga – no to gra! Wiosenny spot z Sylwią Grzeszczak
Aby przypomnieć najważniejsze benefity oferty na kartę w najlepszej sieci, od 20 kwietnia w ogólnopolskich telewizjach pojawi się nasz nowy klip reklamowy, w którym występują Piotr Kędzierski oraz Sylwia Grzeszczak. W utrzymanym w konwencji hitów T-Mobile spocie wykorzystany został przebój piosenkarki „Tamta dziewczyna”. Wszyscy niecierpliwi spot mogą zobaczyć przedpremierowo już dziś:
Kampania reklamowa od 17 kwietnia będzie obecna także w radiu, OOH (w tym digital signage), Internecie (w tym media społecznościowe), sklepach Operatora, a także niesieciowych punktach sprzedaży. Za kreację odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, działania w online wspiera zaś Liquid thread. Kreację BTL przygotowała agencja ARC Worldwide, a za media społecznościowe odpowiada Agencja Warszawa.
Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile na kartę można uzyskać na infolinii, w sklepach firmowych operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/oferta/na-karte.
źródło: T-Mobile
Kan
dobra oferta broni się bez reklam zaś kierowanie się osobami występującymi za grubą kasę w reklamie przy podejmowaniu decyzji to głupota
UWAGA NA KRUCZKI: limit prędkości lte to 15Mb/s. W praktyce koło 12 mam. Tak nie powinno sie ogranicza klientów swych( w najlepszej sieci????) ! A wszystkim innym dawac np 20GB bez ograniczeń. Oraz GB nie przenoszą się na następny miesiąc. Ale jak komuś to nie przeszkadza to oferta ok.
mam za 1 zł na dzień „no limit” jak na modemie USB 3G Huawei chodzi ?
Szkoda! oferta fajna ale aby aktywować trzeba być w taryfie Frii… a nie każdy chce być we Frii…
Po kiego czorta używa sie celebrytów do reklamy talefonii? Zarządy są tak tępe i skorumpowane, że nie wiedzą na co wyrzucic kasę? Zarządy uważaja, ze klient jest kretynem, upośledzonym dzieckiem, ktore reaguje na hasło, „bo on ma to ja też chcę”?
Reklama z celebrytą jest dla mnie obraźliwa i nie kupuję takich produktów. Ceny z 99 na końcu też mnie obrazają i omijam, takie sklepy i towary. Jakiś pacan w krawacie uważa że skuszę sie na cene 199, bo to stówa?
Widocznie jesteś aż tak obrażony , że wyłączyłeś logiczne rozumowanie . Skoro sposoby reklamowe które wymieniłeś , skutkują zwiększeniem sprzedaży , to Twoje dywagacje nie mają sensu . Niestety takie są społeczeństwa i to nie tylko polskie .
P.S. Poszukaj , o ile wzrosła sprzedaż nowych kont w PKO BP po akcji reklamowej z udziałem tak opluwanego Majewskiego