18 marca br. T-Mobile uruchomił ogólnopolską kampanię, która zachęca wszystkich do przetestowania najlepszej sieci operatora. Już od jutra startuje druga odsłona kampanii, skierowana do klientów spoza magentowej sieci.

T-Mobile z pompą celebruje fakt, że po raz kolejny zdobył certyfikat Best in Test, który potwierdza, że operator dysponuje najlepszą siecią w kraju. W ramach kampanii każdy może otrzymać bezpłatną paczkę 20 GB Internetu. Już blisko 40 000 darmowych pakietów zostało aktywowanych do tej pory, ale T-Mobile intensyfikuje działania reklamowe tym razem kierując je szczególnie do klientów spoza sieci.
Klienci innych operatorów, którzy chcieliby się przekonać o jakości najlepszej sieci, mogą zgłosić się po bezpłatne startery z pakietem 20GB ważnym przez 7 dni. Można je odebrać w każdym sklepie T-Mobile lub zamówić za pośrednictwem strony www.najlepszasiec.pl. Warunkiem skorzystania ze startera jest jego rejestracja, oraz przekazanie danych kontaktowych.

Już od jutra zobaczyć będzie można dedykowany spot reklamowy, który przedpremierowo publikujemy poniżej.

Dla przypomnienia, klienci T-Mobile mogą aktywować paczkę 20 GB za darmo wysyłając bezpłatny SMS o treści BEST pod numer 80120.
Kampania, obejmuje działania w prasie, radio, OOH online i salonach operatora. Za kreację i produkcję odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Więcej informacji o badaniu jakości sieci i certyfikacie Best In Test na stronie: www.najlepszasiec.pl.

źródło: T-Mobile

Kan