T-Mobile Polska informuje o zmianie umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych od dnia 17 marca 2017r. Istota wskazanych zmian polega na:
1. wyłączeniu usługi „Nielimitowanych Roaming w UE” i włączeniu usługi „Minuty i SMS-y w roamingu w Unii Europejskiej – 1000” (wprowadzenie limitu 1000 minut do wykorzystania na połączenia głosowe wychodzące w roamingu w UE wymiennych na 1000 SMSów wychodzących w roamingu w UE) – dotyczy taryf JUMP proFirma XL i JUMP proFirma XXL.
2. zastąpieniu usługi „Travel & Surf UE Abonament 3GB” usługą „Travel & Surf UE Abonament 1 GB” (zmniejszenie pakietu z 3 GB do 1 GB) – dotyczy taryfy JUMP proFirma XL.
Zmiany wejdą w życie z dniem 17 marca 2017r. W przypadku, gdy data ta nie pokrywa się z początkiem Cyklu Rozliczeniowego, wówczas w stosunku do części cyklu od nastania wskazanego dnia do końca tego cyklu, obowiązują następujące zasady:
1. minuty wymienne na SMS-y z puli objętej usługą „Minuty i SMS-y w roamingu w Unii Europejskiej – 1000” zostaną przyznane proporcjonalnie za okres od wskazanego dnia do końca tego cyklu;
2. pakiet w GB z usługi „Travel & Surf UE Abonament 1 GB” abonent będzie mógł wykorzystać do końca trwania tego cyklu.
Cennik Taryf Jump Profirma zastępuje się Cennikiem Taryf Jump Profirma (2).
W przypadku braku akceptacji poniżej wyszczególnionych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy w trybie i na warunkach w niej określonych. Wypowiedzenia Umowy można dokonać do dnia wejścia w życie zmian t.j. do dnia 17 marca 2017r. W przypadku wypowiedzenia przez Państwa Umowy z powodu braku akceptacji zmian, Operatorowi nie przysługuje roszczenie o zapłatę kary umownej.
Zmiana dotyczy wyłącznie umów (w tym aneksów) zawartych przez Operatora z przedsiębiorcami w ramach Warunków Ofert Promocyjnych wskazanych poniżej, przy czym dotyczy ona wyłącznie tych Umów, co do których Abonent otrzymał pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną informację o zmianie, tożsamą z informacją zawartą w niniejszym ogłoszeniu. Dla uniknięcia wątpliwości precyzuje się, że w skład niniejszego ogłoszenia wchodzi także treść znajdująca się pod linkiem poniżej.
Poniżej przedstawiamy treść zmian w Warunkach Ofert Promocyjnych, przy czym abonent znajdzie właściwą dla siebie informację klikając w link zawierający tytuł obowiązujących go warunków oraz odpowiedni kod promocji (kod promocji abonent znajdzie w pkt. 4.1 Kontraktu Głównego, będącego zasadniczą częścią Umowy) . We wskazanych poniżej Warunkach Ofert Promocyjnych treści przekreślone ulegają usunięciu a treści zapisane pogrubioną czcionką są treściami nowo wprowadzonymi. Dla zwiększenia jasności informacji, w przypadku zmian dokonywanych w tabelach, przedstawiono jedynie część tabeli podlegającą modyfikacji.
źródło: T-Mobile
Kan
Przycinka pełną gębą. Nie ma co….
Przemyślany wal, nabrali ludzi na promocję, 90 proc w abonamencie nazywa się ratą za telefon 10% abonamentem (mniej więcej takie proporcje), więc klient rezygnując płaci dalej 90% przez cały okres nie mając usługi, a cena za telefon wielokrotnie zawyrzona – czy to nie delikatny przekręt?, nie można tego zgłosić gdzieś?
100/100 dokładnie tak jest! Sam padłem już 2-krotnie ofiarą ich podobnego przekrętu. Nie opłaciło się zerwać umowy, bo i tak płaciłbym 90% abonamentu nazwane 'ratą za smartfon’.
„Poniżej przedstawiamy treść zmian” – gdzie poniżej? W komentarzach?
Na stronach T-Mobile nie ma takiej informacji. Gdzie jest niby ten regulamin czy warunki?
Na stronach T-Mobile. Poszukaj lepiej 😉
A przypadkiem nie jest tak, że wypowiadając umowę zwracasz sprzęt i umowa ulega rozwiązaniu, abonament i umowa o nabycie urządzenia. Przecież to jest umowa łączona.
No właśnie tak nie ma, sprzęt zostaje a że wrzucili sobie koszty wcześniej w ratę (zawyrzajac wartości) to teraz mają w d…. Umowę możesz rozwiązać, ale raty za sprzęt nie (to tzw split – bardzo mocno odgórnie naciskany), rozwiążesz, nie masz wcale abonamentu, ale 90% dalej musisz płacić za rzekomy telefon, Malo tego – cały hit jest taki….. sprawdźcie sobie czy gdzieś w innym banku nie macie zobowiązania kredytowego – otwórz macie to kredyt na telefon psuje Wam zdolność kredytową, ale o tym się tylko dowie ktoś kto np będzie starał się o mieszkanie, wiem bo pracowałem, sprawdźcie – to celowe działanie nikt nie zrezygnuje bo abonament to kilkanaście złotych, a i tak za telefon placicie,
Nick '~Tmobilek’ ma 100% racji. Dokładnie tak działa przekręt tego operatora.
Jak widac lekcji dalej nie odrobili – jeszcze za duzo maja klientow. Ktos chyba z premedytacja posyla ta firme na dno inaczej nie potrafie wyjesnic tych wszystkich jej postepowan
sezon na ferie się skończył to i umowy opy zmieniaja… moze blizej majowek i wakacji popracuja nad roamingiem ale się nie nastawiam
@Gosciu to ze firmy kominuja to nic dziwnego, tak wyglada ten rynek. pokaz mi operatora ktory nie ma nic na sumeniu. kto bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem
Co za głupoty. Nic takiego nie ma
Czego nie ma?
powinno być że gdy operator zmienia warunki umowy to płaci kare umowna
Dlaczego UKE czy inna instytucja nie dobierze się im ostatecznie do oszukańczej zupy* i nie sypnie kary, po której by już nie wstali? Tragedii by dla klientów nie było. Co najwyżej cały majątek firmy stałby się komisarycznie własnością Skarbu Państwa polskiego. Wówczas wystarczy ustanowić mądry zarząd, mądre zasady marketingowo-cenowe i ta karawana jechałaby dalej, może nawet z jeszcze pełniejszą parą?…
dzwoniłem i pytałem, bo mam w firmie jedną umowę która by się na to łapała – podobno zmieniają ten regulamin tylko heavy userom, którzy wywieźli simy za granicę i tylko stamtąd gadają. „normalni” userzy zostają po staremu, a ci co mają mieć zmienione zasady dostają info pocztą fizyczną i mailem.
jeżeli tak to dobrze. nie ma co siać paniki. pewnie polowa co sie tak oburza nawet nie korzysta z tych uslug
Jasne, czyli najlepiej sprzedawać usługi ale klienci mają nie korzystać, bo jeśli zaczną to ich im zrobimy zmianę warunków, a i tak będą za nic płacić 90%?, czy to normalne?, to jakaś bananowa republika czy co??????
Niestety nicku 'ąr’ zmienili reguły roamingowe wszystkim firmowym z Jump XL i XXL. Wiosną 2014 ident numerek wycięli, a wcześniej też. Można prawnie powalczyć o prawo do zerwania spłaty 'rat za terminal’ przy wypowiedzeniu umowy z tm.pl za jego złamanie warunków kontraktu, ale kto ma czas i kasę na te zabawy procesowe?
Nie no faktycznie nie ma się co martwić. Chyba czymś ciężkim w głowę ostatnio oberwaleś. Co to ma znaczyć heavy user? Zastanów się co mówisz dzisiaj się pod to pojęcie nie łapiesz jutro wyjedziesz na dwa tygodnie za granice np na wakacje i stwierdza ze już nim jesteś. Wychodzi właśnie na jakich klientach sieć zarabia. Na tych którzy maja zle dobrane plany. Te plany sprzedawane były konkretnemu profilowi klientów a teraz jak się okazało ze za dobrze wpisują się w ich potrzeby zmienimy im warunki i będziemy dymac. Powinno się prawo zmienić zakazując sprzedaży telefonów w obecnym wydaniu na raty. Wtedy mieli by choć małego stracha ze klient odejdzie z terminalem a tak niech się idzie słuchawkę kupili za 1/3 ceny a klientowi sprzedali za cenę rynkowa rozkładając płatność na raty dzięki temu nawet jak odejdzie to operator i tak zarobi. Taki proceder powinien być zakazany jest to sprzedaż łączona, żeby było ciekawiej nie można było tego planu wziąć bez słuchawki tak wiec pokusił bym się o praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów.
Internet też uwolnili… Hahahahaha…
@Candy uwolnienie internetu to byly troszke za duze slowa, ale sam pomysl tym razem im się udal i dla odmiany promocja zła nie ejst
Nie pamiętam dokładnie, ale kilka lat temu dokładnie taka sama akcja i też dotyczyła tego samego, mało tego kazali sprzedawać najlepiej klientom – Polakom którzy są w Norwegii jako argument że mogą rozmawiać ile chcą, za jakiś czas zrobili dokładnie to samo, także teraz to była po prostu przemyślana akcja, niestety ta sieć tak działa, sprawdźcie też z ciekawości ile osób ma konta (martwe) które kazali zakładać na zasadzie dołożenia do podpisu jako dodatkowy papierek, musieliśmy klientom maile zakładać żeby zrobić…. zresztą nie polecam, samo widzice praktyki tej sieci na przykładzie.
Mieli w roamingu EU nolimit rozm.+sms do EU i 3 GB netu. Zabrane. Do kiedy nolimit rozm z PL do EU? Jak i to zabiorą, stracą klientów z wyższych abonamentów, w tym biznesowych i zacznie się padaczka. Łamanie warunków, na które najpierw zwabiono lub przytrzymano klientów, wydają się umyślnym sabotażem określonych osób w dziale marketingu tm.pl, obliczonym na rozłożenie firmy, no bo jak rozsądnie wyjaśnić tak durne i samobójcze posunięcia?
A jak to się ma do zniesienia opłat roamingowych od czerwca tego roku ?
Skoro abonament z telefonem kosztuje przykladowo 100 zł z czego 80 to rata za telefon a 20 abonament tej taryfy to ok niech sobie to ukladają jak chcą ale w takim razie powinna być dostepna taryfa bez telefony na takich samych warunkach w ktorej wartość abonamentu wynosiła by właśnie te 20 zł.. prosta sprawa – wtedy bylo by wiadomo, że są OK i do abonamentu dokladają ratę a nie tak jak teraz ze wartość abonamentu bez telefony jest niewiele mniejsza od abonamentu z ratą za telefon w ktorej ta rata to wiesza część wartośći… O tempora o mores!!!