Kilkadziesiąt, a czasami nawet kilkaset razy dziennie sięgamy po telefon, ale nie po to żeby dzwonić. Po prostu przeglądamy strony internetowe, oglądamy materiały wideo, rozmawiamy przez portale społecznościowe lub dzielimy się ze znajomymi zdjęciami. Dostęp do sieci staje się dla nas coraz ważniejszy, bo coraz częściej z niego korzystamy.
Firma badawcza P3 Communication porównała wszystkich czterech operatorów infrastrukturalnych świadczących w Polsce usługi mobilne w Polsce. Badanie, tzw. drive test, zrealizowane zostało w okresie od połowy października do połowy listopada br. w wybranych przez spółkę realizująca badania aglomeracjach miejskich, miejscowościach na ważnych szlakach komunikacji drogowej. Po raz trzeci zwycięzca badania została sieć T-Mobile otrzymując Certyfikat: Best In Test 2016. – Tytuł najlepszej sieci 2016 roku na pewno zobowiązuje. Wszystkie nasze inwestycje i prace będziemy kontynuować w przyszłym roku tak, aby wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – mówi newsrm.tv Adam Sawicki, prezes Zarządu T-Mobile Polska.
W kategorii połączenia głosowe, brane były pod uwagę trzy wskaźniki: jakość połączenia oraz dwa parametry związane z nawiązywaniem połączeń – czas i skuteczność. Biorąc pod uwagę usługi transmisji danych, w czasie badania brane pod uwagę były szybkość i skuteczność przesyłania danych oraz jakość usług bazujących na transmisji danych, tj. otwieranie popularnych stron internetowych i streaming video z portalu youtube.com
T-Mobile – mamy najlepszą sieć trzeci rok z rzędu
– Ludzie używają sieci coraz częściej. Użytkownicy indywidualni chętniej korzystają z usług streamingu, oglądają materiały wideo oraz wykorzystują różne aplikacje, które konsumują dużą ilość danych. To wszystko powoduje, że musimy stale usprawniać naszą infrastrukturę i dbać o wysoką przepustowość łącza – mówi Thomas Lips, członek zarządu i dyrektor ds. Technologii Innowacji T-Mobile Polska.
W 2016 roku operator skupił się na rozwijaniu usług opartych o LTE. W tym roku prace w tym zakresie mają być kontynuowane. – Rozwijanie usług VoLTE oraz VoWiFi jest istotnym elementem tego planu. Dzięki tej technologii możemy oferować naszym klientom najlepsze jakościowo usługi głosowe prowadzone zawsze w LTE np. wyobraźmy sobie, że oglądamy wideo w Internecie i otrzymujemy telefon. VoLTE pozwoli „nie spaść” na wolniejsze technologie 3G lub Edge. LTE będzie dostępna przez cały czas, zarówno w usługach głosowych, jak i internetowych – dodaje Thomas Lips.
niech nie spoczną na laurach bo po latach idą w dobrą stronę
Badanie jest wykonywane co roku na zamówienie T-mobile.
T-mobile płaci firmie za ten raport. To jaki ma być wobec tego wynik, hehehe?
Raportem z takiego badania to sobie można…Szafę podeprzeć 😉
@kazik tylko, ze kazda siec moze zlecic sobie takie same badania. nic nie stoi na przeszkodzie, zeby pokazali swoje wyniki
Ja nie muszę sugerowac się badaniami , sam widze co mam czyli kozacki zasięg internetu czy świetna jakość rozmów.
niech robia dalej, jak za rok beda mieli znowu taki wynik to bedzie dobrze
UWAGA! W związku z wyłączeniem numerów po 1.02 i zmniejszeniem baz, T-Mobile wykupiło w jednej z warszawskich agencji kampanię negatywną wycelowaną w konkurencję. Będą promowane takie tematy jak: słaba jakość usług, krótki czas ofert, awarie, itd. Admini i moderatorzy, nie ma się co pieścić, T-Mobile waszym kosztem reklamuje swoje usługi. Klienci – wystrzegajcie się takiego podłego operatora!
Mysle ze warto dac im kredyt zaufania.
U mnie w mieszkaniu- Virgin Mobile 25Mb/s. Orange 5Mb/s. A „najlepsza sieć* T-mobile 0,5Mb/s.