Z pozoru drobne problemy informatyczne potrafią uprzykrzyć życie polskich przedsiębiorców. Dla wielu z nich zatrudnienie informatyka lub outsourcing usług IT do specjalistycznej firmy są nieopłacalne. Smartfon, tablet czy router połączony z laptopem to podstawowe narzędzia ich codziennej pracy, od których prawidłowego działania zależy sukces firmy. Z myślą o takich przedsiębiorstwach powstała nowa usługa – T-Mobile Zdalny IT Serwis, która nie nadwyręży budżetu firmy, a pomoże uporać się z konfiguracją sprzętu i różnymi aplikacjami.


W obecnych czasach funkcjonowanie przedsiębiorstw jest w dużym stopniu uzależnione od nowych technologii, które otaczają nas z każdej strony. Co więcej, jak wynika z badania Ipsos MORI „Nowoczesne IT w MSP 2016” przeprowadzonego na zlecenie Microsoftu, 80 proc. przedsiębiorców z sektora mikro-, małych i średnich firm uważa, że nowe technologie cyfrowe pozytywnie wpływają na innowacyjność firmy. Choć nie zawsze zdajemy sobie z tego sprawę, nawet firmy, które z pozoru nie opierają swojej działalności na nowych technologiach, korzystają z ich dobrodziejstw. I tak na przykład osiedlowy sklepik używa terminali płatniczych, fryzjer czy dentystka – internetowego systemu rezerwacji, handlowiec wszystkie maile pisze na swoim smartfonie, a mechanik musi podłączyć się do komputera pokładowego, żeby zdiagnozować stan techniczny samochodu. Choć nowe technologie są bardzo pomocne w codziennej pracy, czasami zdarzają się z nimi problemy i nie wszyscy w równym stopniu umiemy sobie z nimi poradzić.

T-Mobile Zdalny IT Serwis – pomoc na problemy ze sprzętem i oprogramowaniem

Wiele małych firm nie zatrudnia informatyka, ani nie współpracuje na stałe z zewnętrznymi firmami IT – jest to dla nich za duże obciążenie w porównaniu z częstotliwością i wagą problemów. W rezultacie, gdy wystąpi problem, pracownicy próbują go rozwiązać na własną rękę lub korzystają z porad osób zaprzyjaźnionych czy rodziny, co często zajmuje wiele czasu i nie zawsze rozwiązuje kłopot. Próbując samodzielnie rozwiązać problem, w najlepszym wypadku zmarnujemy wartościowy czas, który moglibyśmy przeznaczyć na inne, bardziej produktywne czynności. W nieco czarniejszym scenariuszu, przedsiębiorstwo może być narażone na utratę przychodu, podważenie wiarygodności w oczach klientów, narażenie ich na niedogodności czy nawet odejście do konkurencji. Jest to oczywiście tylko część potencjalnych konsekwencji z jakimi może spotkać się firma.
Rozwiązaniem tych problemów informatycznych może być Zdalny IT Serwis, który w zamian za symboliczną, miesięczną opłatę powierzy codzienne problemy informatyczne ekspertom T-Mobile. Kłopoty związane, m.in. z konfiguracją i instalacją oprogramowania, przywracaniem funkcjonalności urządzeń, aplikacji lub systemów operacyjnych zainstalowanych w komputerach czy innych urządzeniach nie powinny już sprawiać żadnych trudności. Co więcej usługa ta dostępna jest przez 7 dni w tygodniu, od 7:00 do 23:00, co jest odpowiedzią na potrzeby wielu zapracowanych przedsiębiorców, dla których praca w weekendy czy po godzinach jest chlebem powszednim.

Więcej informacji o zdalnym serwisie znajduje się pod linkiem: www.t-mobile.pl/pl/zdalny-it-serwis

źródło: T-Mobile

Kan