T-Mobile Polska wprowadziła zmiany w strukturze pionu biznesowego, aby wzmocnić obsługę przedsiębiorców w kluczowych obszarach. Wydzielenie Działu obsługi klientów biznesowych, jako jednostki bezpośrednio raportującej do członka zarządu, zwiększy fokus na obsługę klienta i jej jakość. Nowy departament zajmie się wsparciem operacji sprzedażowych, optymalizacją procesów B2B, jak również przygotowaniem dokumentacji przetargowej i ofert. Do spółki dołączyło także dwoje nowych dyrektorów.

Agnieszka Mironowicz, dyrektor T-Mobile Departamentu sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw
Agnieszka Mironowicz, dyrektor T-Mobile Departamentu sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw

Od 16 stycznia br. do struktur T-Mobile Polska dołączyli Agnieszka Mironowicz i Krystian Drozd. Agnieszka Mironowicz, która obejmie stanowisko dyrektora Departamentu sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw, od niemal 20 lat zajmuje się sprzedażą usług telekomunikacyjnych w segmencie usług biznesowych. Poprzednio związana była ze spółką Netia S.A., gdzie pełniła funkcję dyrektora sprzedaży. Krystian Drozd, który również od blisko 20 lat zajmuje się obszarami wsparcia sprzedaży w segmencie biznesowym. Krystian, jako dyrektor, pokieruje nowoutworzonym Departamentem rozwiązań klienckich i rozwoju procesów B2B, który przejmie całość działań związanych z przygotowaniem przetargów i ofert, wsparciem operacji sprzedażowych oraz optymalizacją procesów B2B.

Krystian Drozd, dyrektor T-Mobile Departamentu rozwiązań klienckich
Krystian Drozd, dyrektor T-Mobile Departamentu rozwiązań klienckich

Ogłoszone zmiany oznaczają dla klientów biznesowych T-Mobile sprawniejszą i szybszą obsługę dzięki lepszemu zagospodarowaniu kompetencji zespołów – powiedział Artur Ostrowski, członek zarządu T-Mobile Polska ds. rynku biznesowego
Bardzo cieszymy się, że udało nam się pozyskać z rynku fachowców o tak dużym doświadczeniu i znajomości rynku. Jestem przekonany, że będą dla nas niezwykle cennym wsparciem w oferowaniu klientom najlepszej obsługi na rynku.

Ujednolicenie zadań Działu obsługi klientów biznesowych, pozwoli skupić się na działaniach związanych z podniesieniem satysfakcji klientów, co dodatkowo będzie wspierane przez członka zarządu, do którego ten dział będzie bezpośrednio raportował. Za jego funkcjonowanie, tak jak dotychczas, odpowiedzialna będzie Kamila Niewiadowska, pełniąca funkcję kierownika zespołu. Adam Ponichtera pokieruje połączonymi działami sprzedaży dla dużych oraz kluczowych klientów. Pion rynku biznesowego odpowiada również za sprzedaż usług hurtowych, którym kieruje Dariusz Piekarz, a za całokształt działań marketingowych w obszarze biznesowym odpowiada Marta Szwakopf.

Kierujący do tej pory Departamentem sprzedaży LA/SMB oraz Obsługi klienta i transformacji B2B Renata Filipek-Baryłowska oraz Radovan Kubis podjęli decyzję o opuszczeniu struktur firmy.

źródło: T-Mobile Polska

Kan