Do współpracy w noworocznej kampanii zaproszono jednego z najbardziej utytułowanych i zasłużonych polskich aktorów – Bogusława Lindę. Najnowsza gwiazda T-Mobile pojawi się m.in. w 30-sekundowym spocie, w którym staje się uczestnikiem zabawnej sytuacji. Ta z kolei w łatwy sposób tłumaczy filozofię nowej oferty T-Mobile na kartę – gwarancję prostoty i wygody bez komplikacji.


Pierwszą z reklam widzowie zobaczą już 1 stycznia 2017 roku, tuż po północy – czyli jeszcze w trakcie noworocznej zabawy.

Intensywna kampania reklamowa będzie prowadzona oprócz telewizji w prasie, na nośnikach OOH w tym digital signage, internecie, radiu i mediach społecznościowych oraz w sklepach Operatora a także niesieciowych punktach sprzedaży. Dla internautów przygotowano też specjalną aktywację połączoną z noworocznym konkursem.

Za kreację najnowszej kampanii odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.

Za kreację BTL odpowiada agencja ARC Worldwide a za media społecznościowe Agencja Warszawa.

Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile na kartę można uzyskać na infolinii, w sklepach firmowych operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl oraz dodatkowo www.gwarancja.t-mobile.pl, która aktywna będzie z chwilą startu kampanii.

źródło: T-Mobile

Kan