Do współpracy w noworocznej kampanii zaproszono jednego z najbardziej utytułowanych i zasłużonych polskich aktorów – Bogusława Lindę. Najnowsza gwiazda T-Mobile pojawi się m.in. w 30-sekundowym spocie, w którym staje się uczestnikiem zabawnej sytuacji. Ta z kolei w łatwy sposób tłumaczy filozofię nowej oferty T-Mobile na kartę – gwarancję prostoty i wygody bez komplikacji.
Pierwszą z reklam widzowie zobaczą już 1 stycznia 2017 roku, tuż po północy – czyli jeszcze w trakcie noworocznej zabawy.
Intensywna kampania reklamowa będzie prowadzona oprócz telewizji w prasie, na nośnikach OOH w tym digital signage, internecie, radiu i mediach społecznościowych oraz w sklepach Operatora a także niesieciowych punktach sprzedaży. Dla internautów przygotowano też specjalną aktywację połączoną z noworocznym konkursem.
Za kreację najnowszej kampanii odpowiada Bridge2Fun, media zaplanował Starcom, zaś działania w Internecie wspiera Liquid thread.
Za kreację BTL odpowiada agencja ARC Worldwide a za media społecznościowe Agencja Warszawa.
Szczegółowe informacje dotyczące najnowszej oferty T-Mobile na kartę można uzyskać na infolinii, w sklepach firmowych operatora oraz na stronie www.t-mobile.pl oraz dodatkowo www.gwarancja.t-mobile.pl, która aktywna będzie z chwilą startu kampanii.
źródło: T-Mobile
Kan
[img]http://s1.kozaczek.pl/2014/05/08/psy-g-R1.jpg[/img]
Co Ty wiesz o płaceniu 4 grosze za każdorazowe sprawdzanie stanu konta? Ty stara dupa jesteś. BTW – gdyby do startera dodawali 100ml gorzały z podobizną Bogusława to szło. W końcu gdy się jest w T-Mobile to „świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia…” [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C-WgZ8mglKw[/youtube]
tibombai nakartełę to się nie liczy
lepsze to niż milion celebrytow w playu
i po co grac aktorom w filmach jak sieci za kilka sekund zapłaca wiecej
Strasznie to kiepskie… Ale generalnie mało która reklama mi się podoba… Chyba jedynie spoty Plusha mi przypadły do gustu 🙂
@Jacek nie widzialem wiekszej masakry niz spoty plusha. no moze jeszcze plus jest z nimi na równi. Do Lindy mam sentyment no i zdecydowanie lepsze to niz piosenkareczki
Co do Plusha to się nie wypowiem, bo trudno porównywać ikonę polskiego kina z pluszakiem, ale jak chodzi o gwiazdy, to jednak dużo lepiej prezentują się reklamy Plusa z Majewskim. No i ofertowo też xxx ma przewagę.
@Wojtek nic mnie tak nie boli jak oglądanie reklam plusa i Majewskiego ktory probuje byc zabawny. Już nie jest. za to ich oferta prepaid owszem, boki zrywać. Plus owszem był ok ale jakieś 10 lat temu
nie jest to czerstwe jak reklamy play ktorych formuła przejadła się lata temu. zreszta, najwaniejsza jest sama oferta, ta wydaje sie byc wreszcie byc tym na co klienci uciekający teraz z play akurat teraz czekają
@xer totalnie sie z toba zgadzam. majewski byl zabawny 10 lat temu, tak samo jak 10 lat temu plus mial jeszcze wiele do powiedzenia.