T-Mobile startuje ze świąteczną ofertą – uzupełnia swoją najnowszą propozycję ofertową – Supernet o nowe gwiazdy: popularne smartfony Samsunga w najlepszej opłacie na start. Powołuje także Smartfonerię – pod której szyldem będzie stale proponował wyjątkowe okazje swoim klientom.

T-Mobile gruntuje swoją pozycję wśród „cyfrowych tubylców” – fanów nowych technologii, którzy cenią sobie elastyczną ofertę, nielimitowane usługi oraz nowoczesne smartfony. Dwa miesiące temu wprowadził Supernet w którym nielimitowany Internet dostępny jest w każdej opcji a wiele popularnych serwisów nie obciąża pakietu danych. Teraz – w uzupełnieniu do oferty abonamentowej – koncentruje się na klientach poszukujących najnowszych smartfonów, z dodatkowymi, specjalnymi akcesoriami, w nbsp;limitowanych edycjach, niedostępnych w innych kanałach lub tak jak teraz – z najlepszą ofertą na start. Dostępne będą w Smartfonerii – platformie komunikacyjnej i sprzedażowej.

Odsłona pierwsza – gwarancja najtańszych smartfonów

Już na początek, od 3go listopada w świątecznej propozycji Smartfonerii, znajdą się czołowe urządzenia marki Samsung. Reprezentują różne segmenty – by każdy klient mógł dobrać odpowiednie dla siebie urządzenie. Samsungi Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3 trafią z gwarancją najniższej opłaty na rynku, w każdej opcji abonamentowej. Telefony można nabyć już od złotówki w zależności od wybranej oferty.

49,95 59,95 69,95 79,95 89,95 99,95 119,95 139,95 179,95
galaxya3.png
Galaxy A3
359 249 99 1 1 1 1 1 1
galaxya5.png
Galaxy A5
769 599 499 229 199 1 1 1 1
galaxys6.png
Galaxy S6
1479 1359 1089 719 689 649 549 1 1

Samsung Galaxy S6 z ofercie T2 bez limitów

Dodatkowo dla Samsunga Galaxy S6 przygotowana została specjalna propozycja ofertowa w której T-Mobile otworzy sezon świąteczny – tym razem do salonów T-Mobile po gwiazdkowe prezenty zapraszać będą Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski. Towarzyszyć im będą laureaci T-Mobile Show – wakacyjnego konkursu operatora.

Tłem muzycznym kampanii jest znany i lubiany przebój muzyczny, kojarzony oczywiście ze świątecznym okresem. Będzie to utwór Shakin’ Stevensa – Merry Christmas Everyone.

W tej odsłonie kampanii zobaczymy dwa spoty: 30- i 15- sekundowy.

Kampania będzie obecna w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, radio, w kanałach OOH oraz Internecie i Social Media.

Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest znany fotograf – Robert Wolański.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

źródło: T-Mobile

Kan