T-Mobile startuje ze świąteczną ofertą – uzupełnia swoją najnowszą propozycję ofertową – Supernet o nowe gwiazdy: popularne smartfony Samsunga w najlepszej opłacie na start. Powołuje także Smartfonerię – pod której szyldem będzie stale proponował wyjątkowe okazje swoim klientom.
T-Mobile gruntuje swoją pozycję wśród „cyfrowych tubylców” – fanów nowych technologii, którzy cenią sobie elastyczną ofertę, nielimitowane usługi oraz nowoczesne smartfony. Dwa miesiące temu wprowadził Supernet w którym nielimitowany Internet dostępny jest w każdej opcji a wiele popularnych serwisów nie obciąża pakietu danych. Teraz – w uzupełnieniu do oferty abonamentowej – koncentruje się na klientach poszukujących najnowszych smartfonów, z dodatkowymi, specjalnymi akcesoriami, w nbsp;limitowanych edycjach, niedostępnych w innych kanałach lub tak jak teraz – z najlepszą ofertą na start. Dostępne będą w Smartfonerii – platformie komunikacyjnej i sprzedażowej.
Odsłona pierwsza – gwarancja najtańszych smartfonów
Już na początek, od 3go listopada w świątecznej propozycji Smartfonerii, znajdą się czołowe urządzenia marki Samsung. Reprezentują różne segmenty – by każdy klient mógł dobrać odpowiednie dla siebie urządzenie. Samsungi Galaxy S6 oraz Galaxy A5 i A3 trafią z gwarancją najniższej opłaty na rynku, w każdej opcji abonamentowej. Telefony można nabyć już od złotówki w zależności od wybranej oferty.
49,95 | 59,95 | 69,95 | 79,95 | 89,95 | 99,95 | 119,95 | 139,95 | 179,95 | |
Galaxy A3 |
359 | 249 | 99 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Galaxy A5 |
769 | 599 | 499 | 229 | 199 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Galaxy S6 |
1479 | 1359 | 1089 | 719 | 689 | 649 | 549 | 1 | 1 |
Samsung Galaxy S6 z ofercie T2 bez limitów
Dodatkowo dla Samsunga Galaxy S6 przygotowana została specjalna propozycja ofertowa w której T-Mobile otworzy sezon świąteczny – tym razem do salonów T-Mobile po gwiazdkowe prezenty zapraszać będą Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski. Towarzyszyć im będą laureaci T-Mobile Show – wakacyjnego konkursu operatora.
Tłem muzycznym kampanii jest znany i lubiany przebój muzyczny, kojarzony oczywiście ze świątecznym okresem. Będzie to utwór Shakin’ Stevensa – Merry Christmas Everyone.
W tej odsłonie kampanii zobaczymy dwa spoty: 30- i 15- sekundowy.
Kampania będzie obecna w ogólnopolskich i tematycznych stacjach TV, radio, w kanałach OOH oraz Internecie i Social Media.
Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest znany fotograf – Robert Wolański.
Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Kreacje w Internecie przygotował SMG LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.
źródło: T-Mobile
Kan
tak akurat na temat: polecam samsunga A3 – spadł mi przed weekendem z wysokości ponad 2m na beton i nawet rysy na ekranie
moze z innej beczki ale córka będzie zachwycona patrycją Kazadi jak ją tu zobaczy, chyba od mikołaja wymarzy jej się smartfon:)
Polecam ajfona 7s idealny na gwiazdkę xoxoxo
nowe oferty w tmobile już działają a przed swietami wiadomo ze będzie wieksze zapotrzebowanie na promo ze smartfonami więc chyba nieźle. poczekamy czy konkurencja cos pokaze
Samsung Galaxy S6 za jedyne 3600zł. Ukisłem. Nowy, w sklepie kosztuje 1600zł.
Konkurencja? Halo, reagujcie szybko! A nie, nie to tylko T-Mobile puściło bąka, nic nie musicie robić. Klienci sami od nich odejdą i przyjdą do was.
Do tego ta drętwa reklama. Idę powyciągać drzazgi z oczu i uszu.
w idealnym świecie wszyscy bysmy kupowali domy, samochody za gotowkę ale tak nie jest. i na nowy telefon od reki nie kazdego stać. Ciebie stać, to sie ciesz. inni biora go w abonamencie na raty. nie dla ciebie oferta? nie korzystaj, ja cie do niej nie zmuszam
No dobra, biedny bierze na raty. Ale dlaczego ma przepłacać w T-Mobile gdzie koszt na start w niskim abonamencie to równowartość nówki za gotówkę w sklepie? Dlaczego biedny ma kupować wysoki abonament i płacić za telefon wart 1600zł, 3600zł. Idziesz do sklepu bierzesz na raty, wychodzi jakieś 1850zł. Pomijam już żenującą zawartość abonamentów w T-Mobile. Biedny powinien oszczędzać, a T-Mobile ewidentnie zdziera skórę z biednych i bogatych. Oferta niewypał z dupy.
Czy jakaś inna sieć w Pl wprowadza tyle nowości, atrakcyjnych dla klientów co Tmobile ?
Atrakcyjna dla klientów? Patrząc na dane przenoszenia numerów, to nie wiem czy taka atrakcyjna.
[quote]No dobra, biedny bierze na raty. Ale dlaczego ma przepłacać w T-Mobile gdzie koszt na start w niskim abonamencie to równowartość nówki za gotówkę w sklepie? Dlaczego biedny ma kupować wysoki abonament i płacić za telefon wart 1600zł, 3600zł. Idziesz do sklepu bierzesz na raty, wychodzi jakieś 1850zł. Pomijam już żenującą zawartość abonamentów w T-Mobile. Biedny powinien oszczędzać, a T-Mobile ewidentnie zdziera skórę z biednych i bogatych. Oferta niewypał z dupy. [/quote] jak już nam z matematyki wieczorny wykład robisz (dzięki wielkie), to chociaż odrób pracę domową: a5 to 1350 pln najmniej w esklepie. W abonamencie za 59,90 masz: 20 pln koszt a5 co miesiąc x 24 + 599, więc wychodzi ten telefon za 1079 pln. czyli o 300 pln do przodu.
Ładnie ponaciągałeś, ale A5 kosztuje w esklepie 1100zł, w T1 nie ma smsów, więc usługi na czysto to 25zł, reszta rata. 599zł + 24 x 34,95 = 1437zł. Dalej drożej niż raty w sklepie i kupienie ofert only sim.
A już na marginesie, mówimy o S6, który po przeliczeniu wychodzi prawie 3600zł.
do niedawna z pewnoscia tak wielką, jak to, że słońce wzejdzie a nasi na Euro z grupy nie wyjdą, można było zakładac, że plus i t-mobile będa mieli najsłabsza oferte. no i co? wychodzimy na euro z grupy (powinnismy wygrac z portugalią) a t-mobile ma kolejny raz dobrą ofertę. Plusie, where are you??? spadek do I ligii z ekstraklasy przypieczętowany
Nie rozumiem tego całego porównywania cen telefonów. Skoro oferta jest wprowadzona to jest na nią zapotrzebowanie. Są to 3 modele telefonow które na pewno znajdą swoich odbiorców. A po Was zostaną tylko te durne fale hejtu 🙂
abstrahujac od dyskusji, czy gdzies mozna miec któryś z tych modeli o 50 pln taniej. ludzie wybieraja siec tez ze wzgledu na obługę, zasięg czy predkosc transferu danych. kilka rzeczy wpływa na to, ze gdzies sie pojdzzie albo nie pojdzie (play omijam szerokim łukiem)
nareszcie jakas reklama ktora da się obejrzec do konca bez dostania szału, Tmobile nawet się postaral