T-Mobile potwierdza, że od wczoraj miejscowo możecie mieć kłopoty w korzystaniu z transmisji danych w LTE. Tymczasowo Operator radzi, aby przełączyć się do 3G – odczujecie poprawę, a tymczasem nasi technicy mocno pracują nad przywróceniem usług do zwykłego poziomu – dodaje T-Mobile Polska.
– „Będziemy Wam dawać znać na bieżąco o postępach prac, więc nie ma potrzeby dzwonić do naszego BIura Obsługi Abonenta
Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności” – komunikuje T-Mobile Polska na Facebooku.
Aktualizacja
– Awaria została już usunięta. Jeżeli komuś nie działa należy wyłączyć i włączyć telefon – wszystko powinno już działać prawidłowo – informuje T-Mobile.
Kan
przelaczylam sie na 3G, jak kazali i juz potem nie mialam problemow. dzisiaj juz LTE wrocilo, ale TMobile mogloby pomyslec o jakims gratisie za ta awarie (chociaz jestem w abonamencie u nich, bez zwyzek z 5 gb neta, to i tak byloby milo ;d)
Ja problemów nie zanotowałem. albo mnie ominęły albo „przespałem”….
LTE dalej u mnie leży.
Po powrocie z 3G u mnie teraz też już działa.