Na profilu T-Mobile na Facebooku, pojawił się komentarz użytkownika, który dotyczył uslugi wycofania od 15 czerwca br., przez T-Mobile, w ofertach na kartę usługi Rok ważności konta. W odpowiedzi Operator kieruje do Regulaminów ofert na kartę.


Z oferty wycofane zostały usługi:

„Rok Ważności Konta” dla Użytkowników T-Mobile
na kartę korzystających z taryfy Frii

Rok Ważności Konta po każdej rozmowie. Oferta polega na możliwości przedłużenia ważności konta Klienta T-Mobile na kartę. Warunkiem korzystania z promocji jest aktywacja Oferty, posiadanie stanu konta umożliwiającego pobranie opłaty aktywacyjnej oraz utrzymanie stanu konta umożliwiającego pobieranie opłaty cyklicznej.

100 dni ważności konta na kartę. W ramach Usługi Użytkownik ma możliwość przedłużenia Ważności Konta o okres 100 dni lub ustanowienia Ważności Konta na okres 100 dni za 4,99 zł. Jednakże, maksymalny okres Ważności Konta Użytkownika nie może być dłuższy niż 365 dni..

Klienci, którzy obecnie korzystają z usługi „Rok ważności konta”, lub „Rok ważności konta po każdej rozmowie” mogą nadal z niej korzystać. Dezaktywacja powoduje brak możliwości ponownej jej aktywacji.

źródło: Facebook T-Mobile Polska

Kan