T-Mobile, współpracując z Komendą Główną Policji w ramach systemu Child Alert, aktywnie wspomaga działania mające na celu zwiększenie bezpieczeństwa dzieci. W Międzynarodowym Dniu Dziecka Zaginionego operator przypomina, jak dbać o bezpieczeństwo najmłodszych i zachęca swoich klientów do włączenia się do akcji Child Alert.
25-go maja obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dziecka Zaginionego, który ma na celu zwrócenie uwagi na kwestię bezpieczeństwa dzieci. T-Mobile w trosce o bezpieczeństwo najmłodszych został partnerem międzynarodowego systemu Child Alert. System ten jest zarządzany przez Policję i zwiększa szansę na szybsze odnalezienie dziecka. Zadaniem Child Alert jest dotarcie z informacją o zaginionym dziecku do jak najszerszego grona odbiorców za pomocą wszystkich dostępnych środków przekazu, w tym mediów, tablic reklamowych oraz elektronicznych znaków drogowych.
Jesteś w T-Mobile? Dołącz do Child Alert
Dzięki T-Mobile, od stycznia 2016 r. system Child Alert w Polsce jest wzbogacony o nowy kanał dystrybucji. Teraz, w momencie uruchomienia alertu, informacje o zaginionym dziecku zostaną wysyłane również MMS-em na telefony komórkowe abonamentów operatora, co zdecydowanie zwiększa zasięg dotarcia komunikatu oraz ułatwia jego dalsze rozpowszechnianie. MMS-y dotrą tylko do tych użytkowników, którzy wcześniej wyrazili zgodę na ich otrzymywanie. Aby przyłączyć się do akcji, wystarczy wysłać bezpłatnego SMS-a o treści TAK na numer 80040.
T-Mobile – już 4 tys. użytkowników Child Alert
– Ponad 4 tysiące abonamentów T-Mobile włączyło się w akcję Child AlertChild Alert. Liczymy, że z każdym miesiącem będzie ich coraz więcej, dlatego w tym wyjątkowym dniu gorąco zachęcamy naszych klientów do wysyłania SMS-ów ze zgodą na otrzymywanie alertów. To niewielki wysiłek, który w sytuacji zagrożenia może mieć kluczowe znaczenie. Razem możemy więcej! – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej w T-Mobile Polska.
Zaangażowanie społeczne T-Mobile to nie tylko wparcie systemu Child Alert. Operator wraz z Policją prowadzi wspólną kampanię edukacyjną „Widzę, słyszę, reaguję!”. W dedykowanej sekcji Child Alert rodzice i opiekunowie znajdą praktyczne informacje na temat bezpieczeństwa dzieci oraz dowiedzą się, jak postępować w momencie ich zaginięcia.
źródlo: T-Mobile
Kan
Szkoda że tylko T-Mobile angażuję się w tego typu inicjatywy…. no na to reszta operatorów? Jak jest jakaś promocja to odpowiadają błyskawicznie, ale jak już coś zrobić pożytecznego to już żaden nie chce się włączyć.
bo to nie tmobile to sponsoruje tylko jego klienci …
dali coś sami z siebie czy przekazują tylko pieniądze swoich klientów?
Obłuda i hipokryzja do n potęgi!
Tomasz, zgadzam sie! a ja juz czytam o kolejnej inicjatywie w ktora angazuje sie tmobile wiec naprawde dobra robota!