Dziś na na śniadaniu prasowym Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, przedstawił strategię rozwoju T-Mobile Polska do 2020 roku oraz planowane zmiany w firmie. Ambicją Operatora jest zaproponowanie najlepszej oferty na rynku. W tym roku T-Mobile chce się skupić przede wszystkim na zatrzymaniu klientów. W następnym roku liczy na wzrost udziałów w nowych kontraktach.
– chcemy „personalizować” ofertę dla klientów, np. jeśli ktoś dużo gra- damy mu odpowiednią taryfę i smartfon – mówi Adam Sawicki. Pierwsze zmiany dla klientów T-Mobile będą już widoczne w tym roku. – „Chcemy m.in. skrócić umowy do jednej kartki, ograniczyć biurokrację czy uprościć procedury. Będziemy się pozycjonować jako lider cyfrowego świata oferujący najlepszą sieć i najprostsze rozwiązania” – dodaje Prezes T-Mobile Polska.
Długoterminowo T-Mobile Polska do 2020, chce być liderem post-paid B2C i SOHO pod względem udziału w rynku oraz w pozyskiwaniu klientów. Operator w tym roku chce się skupić na zatrzymaniu odpływu klientów, a w kolejnych latach chce rosnąć, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Adama Sawickiego. Dodał również, że marka Heyah z pewnością nie zniknie z rynku. „Mamy ciekawe pomysły na nią, ale na razie nie chcemy ich jeszcze ujawniać” – powiedział.
T-Mobile prognozuje, że do ’20 wartość rynku telekomunikacji w Polsce spadnie do 35,4 mld zł. Według prognoz T-Mobile, cały rynek telekomunikacyjny w Polsce do roku 2020 spadnie do 35,4 mld zł z 36,5 mld zł szacowanych obecnie. Zarówno segment telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej odnotują spadki odpowiednio do 7,3 z 8,5 mld zł i do 19,7 z 20,7 mld zł. Jedynie segment związany z telewizją mobilną zwiększy się do 8,4 z 7,3 mld zł.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
ten kierunek zmian jest więcej niż dobry. Im bardziej sporfilowany pakiet, tym bardziej zadowolony klient. jak pizza z wybranymi przez siebie składnikami. jestem za!
Odgrzewany kotlet, to już było. Zarówno w dawnej Erze jak i w Orange i u obydwu się nie sprawdziło. Nie wróżę powodzenia. Takich klientów, którym będzie chciało się kombinować pakietami, cegiełkami itp. jest promil. Większość ma to gdzieś, chce dostać jak najwięcej za jak najtaniej i tyle.
Takie nastawienie to korzyść dla klientów bo póki co cena walczyli operatorzy o gorszej infrastrukturze, a fajnie by się zadziała gdyby połączyć wszystkie składniki to sie stanie jak t mobile się rozkręci….
A co na to Play, niby lider? Dobry kierunek, ale za tym muszą iść fakty, a polski rynek komórkowy, jest nieprzewidywalny.
Plany ambitne i kierunek dobry, ale czy nie za późno?
Życzę im powodzenia ale przy tak lipnej ofercie dużo nie zwojują…….
Jedyne co pewne w tej strategii to cięcie kosztów.
Przenoszenie pracowników do firm zewnętrznych i „optymalizacje wydatków” czyli realne obniżanie pensji do wartości głodowych lub zwiększanie obowiązków do niemożliwych do zrealizowania.
Czy tak wynagradzani pracownicy „udźwignął” ten ambitny plan???
Myślę, że ponownie ambitne plany, dużo hałasu i … niczym wielkim nie zaskoczą.
„jeśli ktoś np dużo gra damu mu odpowiednią taryfę i smartfon ” czy li mu dacie? 5gb na internet? Co za głupota xDxDxDxDxDxD Tylko Play sie liczy na rynku!
Personalizowanie oferty dla klientów może być strzałem w dziesiątkę. Czekam na konkrety.
Pożyjemy, zobaczymy. Byle nie było zawodu.
Ta sieć tylko jeden raz była na czele konkurencji. Jak wprowadzili łapę. Nic poza tym przez tyle lat. Każdy op ma raz lepiej ,a raz gorzej. Oni zawsze mieli gorzej, poza jednym wspomnianym wyjątkiem.
Oby nie skończyło się tylko na zapiwiedziach.
po co wracać do tego co było? W tej chwili najprostszym rozwiązaniem jest dać no limit na wszytko i do tego smartfon ale i odpowiednią cenę i wtedy wszyscy przejdą do TM. Po co „jeśli ktoś np dużo gra damu mu odpowiednią taryfę i smartfon” jak można to naprawdę uprościć.
Myślec że to rozsądniejszy kierunek niż wszystko no limit bo to fajnie brzmi ale czy faktycznie korzysta się z tego? a jednak płaci się, jeżeli ktoś w ciągu miesiąca zużywa np 2 bg internetu to po co płacić za 5gb, albo nie wysyła smsów tylko dzwoni to płacenie za no limit jest bez sensu.
pewnie nie kazdy chciałby się bawić w personalizację swojego abonamentu, ale mi by się akurat chciało. zawsze tak jest, że z czegoś bym w damej ofercie mógł zrezygnowac, bo jest mi zbędne. jeżeli wprowadza to w życie, skorzystam. i czekam na te 1tb neta, który ma być od 15 marca dla uzytkowników na abonamnet
Najwiekszym problemem TM jest ich NIEWIARYGODNOSC.
Kiedys juz byly „indywidualne oferty” czyli „wepchniemy ci to czego nie uzywasz ale jest fajne”, przez co zamiast taniej, bylo drozej ale „mamy frajera na kolejne 2 lata”.
Przez takie postepowanie spora czesc klientow do nich NIGDY nie wroci.
Poprzednia pudrowali poprzez czerwona lape, ciekawe czy teraz beda kolejne tony pudru czy puder z wazelina 😉
jak zminic Ekran Blokady Ekranu Na Puzle a nie na takie Przeciągniecie :)?
Adaś już niedługo…
Kierunek odpowiedni! Trzymam kciuki
Ciężka decyzja – ale myślę, że racją jest, że takie zmiany są potrzebne aby pozostać numerem jeden w nadchodzących latach 🙂