Dziś na na śniadaniu prasowym Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, przedstawił strategię rozwoju T-Mobile Polska do 2020 roku oraz planowane zmiany w firmie. Ambicją Operatora jest zaproponowanie najlepszej oferty na rynku. W tym roku T-Mobile chce się skupić przede wszystkim na zatrzymaniu klientów. W następnym roku liczy na wzrost udziałów w nowych kontraktach.


chcemy „personalizować” ofertę dla klientów, np. jeśli ktoś dużo gra- damy mu odpowiednią taryfę i smartfon – mówi Adam Sawicki. Pierwsze zmiany dla klientów T-Mobile będą już widoczne w tym roku. – „Chcemy m.in. skrócić umowy do jednej kartki, ograniczyć biurokrację czy uprościć procedury. Będziemy się pozycjonować jako lider cyfrowego świata oferujący najlepszą sieć i najprostsze rozwiązania” – dodaje Prezes T-Mobile Polska.


Długoterminowo T-Mobile Polska do 2020, chce być liderem post-paid B2C i SOHO pod względem udziału w rynku oraz w pozyskiwaniu klientów. Operator w tym roku chce się skupić na zatrzymaniu odpływu klientów, a w kolejnych latach chce rosnąć, wynika z wypowiedzi prezesa spółki Adama Sawickiego. Dodał również, że marka Heyah z pewnością nie zniknie z rynku. „Mamy ciekawe pomysły na nią, ale na razie nie chcemy ich jeszcze ujawniać” – powiedział.

T-Mobile prognozuje, że do ’20 wartość rynku telekomunikacji w Polsce spadnie do 35,4 mld zł. Według prognoz T-Mobile, cały rynek telekomunikacyjny w Polsce do roku 2020 spadnie do 35,4 mld zł z 36,5 mld zł szacowanych obecnie. Zarówno segment telefonii stacjonarnej, jak i komórkowej odnotują spadki odpowiednio do 7,3 z 8,5 mld zł i do 19,7 z 20,7 mld zł. Jedynie segment związany z telewizją mobilną zwiększy się do 8,4 z 7,3 mld zł.

źródło: T-Mobile Polska

Kan