T-Mobile przygotowało odpowiedź na stanowisko Play
Gratulujemy koleżankom i kolegom z Play uruchomienia LTE na częstotliwościach 800 MHz i życzymy szybkiego rozbudowania infrastruktury, aby klienci Play nie musieli już korzystać z alternatywnych rozwiązań
Przypuszczamy, że bardzo liczycie na okazyjny zakup dodatkowego pasma 800 MHz zwolnionego w wyniku decyzji NetNet. Jednak pisanie o sporze konkurenta z instytucjami państwowymi oraz powoływanie się na propozycje przedstawione przez Was wspólnie z organami administracji państwowej to manipulacja i nadużycie, które mają wprowadzić opinię publiczną w błąd. Uczciwi przedsiębiorcy nie powinni rywalizować ze sobą w ten sposób o zasoby i klientów. – czytamy w oświadczeniu T-Mobile Polska.
Przypominamy, że dziś Play w komunikacie prasowym ujawnił, że toczy się spór pomiędzy instytucjami państwa polskiego oraz grupą Deutsche Telekom, który jest konsekwencją wycofania się spółki NetNet, co stwarza istotne ryzyko unieważnienia rezerwacji bloku E przez sądy. Play oraz UKE przedstawili T-Mobile dwa różne rozwiązania kompromisowe, z których każde spełnia postulat T-Mobile, aby użytkować ciągłe bloki sąsiadujące z pasmem Orange. Propozycje te zostały odrzucone, natomiast T-Mobile domagał się od UKE rozwiązania, które przerzuciłoby wszystkie ryzyka na skarb państwa oraz na Play.
źródło: T-Mobile
Kan
No to mamy dalsze skutki źle przeprowadzonej aukcji lte. Słowo przeciw słowu. Atak nawiasem rozmów biznesowych się nie ujawnia. Co chciał Play w ten sposób osiągnąć? Kupić tanio częstotliwości oddane?
Play zaczyna postępować podobnie do swojego pomysłu na reklamy 3G jak 4G. Cóż taka to sieć pod publikę.
play=nowoczesna ciekawe czy pojadą do brukseli poskarżyć się i po bratnią pomoc republik europejskiego kołchozu prosić o pomoc i inwazję obcych wojsk na naszych ziemiach bo są poza korytem i łapówkami
Meliski się napij, wyłącz TV, odłącz net, wyjdź na spacer z dala od mediów i sąsiadów – bo ci szkodzi. I więcej samodzielnego myślenia a nie pustych komunałów.
Każda krytyka czy to w stronę Play czy Tmobile powinna być pisana z rozwagą, nie wiemy dlaczego postępują tak a nie inaczej….
W sieci masz sporo porównywarek. Mam tutaj na myśli takie jak Rankomat, Comperia czy inne tego typu. Warto też bezpośrednio kontaktować się z firmami ubezpieczeniowymi. Np PZU ma wygodną opcję, zawierania polis przez tel. Płatność pobierana jest z konta bankowego.
Ewentualnie broker ubezpieczeniowy. Polecam tą opcję, bo koszta nam nie rosną, a wybierana jest zwykle najkorzystniejsza oferta. Mogę polecić [url=http://premium-broker.pl/kontakt]www.premium-broker.pl[/url]. Wiele spraw udaje się załatwić przez internet lub telefon.
Play zawsze ma takie „niedopowiedzenia” i stale kręci. Wydawanie oświadczenia przed ostatecznymi ustaleniami jest żenujące i nieuczciwe wobec klientów zwyczajnie.
Jak zwykle T(euer) Mobile miesza. Traktują nas jak swój land. Znowu szwabskie szczucie.
niesmaczne to już jest. w play zachowują się jak banda dzieciaków publikując info o ewentualnych kulisach tych deali. bez klasy zupełnie
o tym jak nędzna jest ta firma niech świadczy fakt, że ludzie uciekają od nich drzwiami i oknami tutaj link http://di.com.pl/telepolis-polacy-rekordowo-przenosza-swoje-numery-53525