Wsłuchanie się w potrzeby Klientów przynosi efekty – T-Mobile jest tego najlepszym przykładem! Niespełna 2 miesiące temu (24 października br.) operator wprowadził nowe standardy obsługi, a już notuje wzrost satysfakcji Klientów i zwiększenie sprzedaży ofert dla biznesu.
W październiku Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianie standardów obsługi Klientów z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. T-Mobile wprowadził między innymi priorytetową obsługę Klienta biznesowego, zobowiązał się do rozwiązywania 9 na 10 spraw przy pierwszym kontakcie oraz zaprezentował lepszą ofertę dla lojalnych Klientów.
„Hity od T-Mobile” w liczbach
„Przed wprowadzeniem nowych standardów obsługi i zmian w ofercie dla segmentu MŚP dokładnie zbadaliśmy potrzeby i oczekiwania Klientów” – mówi Marta Szwakopf, Kierownik Działu Marketingu SOHO. „Pozytywna reakcja przedsiębiorców oraz pierwsze wzrosty sprzedaży po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia zmian, są najlepszym dowodem na to, że przyjęta przez nas strategia przynosi efekty. Szczególnie dumni jesteśmy ze wzrostu współczynnika polecenia T-Mobile jako operatora – już 9 na 10 Klientów biznesowych poleciło by T-Mobile swoim partnerom biznesowym czy współpracownikom. A jak powszechnie wiadomo ten właśnie wskaźnik – rekomendacji, jest jednym z kluczowych dla każdego operatora”.
Z przeprowadzonego w listopadzie – po niespełna dwóch miesiącach od wprowadzenia nowych standardów – badania satysfakcji Klientów T-Mobile wynika, że rośnie zadowolenie Klientów korzystających zarówno z Call Center i sklepów. Obecnie przy pierwszym kontakcie z konsultantem T-Mobile rozwiązuje aż 9,7 z 10 spraw zgłoszonych przez klientów biznesowych. W/w współczynnik polecenia w skali ostatniego miesiąca wzrósł o 11 pp. Punkty sprzedaży T-Mobile odwiedziło w ostatnim miesiącu o 18% więcej Klientów biznesowych. Ruch na stronie www.t-mobile.pl/dlafirm wzrósł o blisko 10%, a o 20% wzrosła liczba aneksów podpisanych przez ten kanał sprzedaży. W efekcie widać także pierwsze wzrosty sprzedaży, szczególnie w segmencie data. Największą popularnością wśród przedsiębiorców cieszy się obecnie oferta „Nielimitowany Internet LTE do biura” dla przenoszących Internet stacjonarny – jej sprzedaż wzrosła już o niemal 25%.
„Hity od T-Mobile” z Tomaszem Kotem specjalnie dla biznesu
Zmianie podejścia do Klientów biznesowych i wprowadzeniu dla nich nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa „Hity od T-Mobile”, oparta przede wszystkim na melodyjnych i zapadających w pamięć spotach z udziałem Tomasza Kota. T-Mobile zmiany rozpoczyna od segmentu SOHO, a nowe podejście będzie sukcesywnie wdrażane również dla innych grup klientów.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
Zgodzę się co do podejścia do klienta, jeżeli chodzi o rozwiązywanie problemów. Będąc w innej sieci zdarzało mi się kilka razy dzwonić i załatwiać problem z kilkoma konsultantami. W T-mobile natomiast jak miałem problem, do tej pory wszystko szło gładko, oby tak dalej.
P.S. Reklamy z Tomaszem Kotem są świetne, szczególnie zapada w pamięć piosenka reklamująca Usługi Bankowe 😉
Kocie gdzie jesteś? W T-mobile 🙂 rewelka reklama. Tylko ciekawe czy z kochanką był w tym parku 😉 jak kwiaty kupował i dziewczynie jakieś dawał.
Bardzo cenie jakość w T jednak przechodzę za tydzień już do NJU. Będę pewnie żałował. Nie uważam, że oferta tylko sim musi być z umową na 2 lata, kara z kosmosu, zgodami marketingowymi, z internetem bez lejka i straszeniem opłata 5 zł za nie terminowe płacenie kogoś kto nigdy się z taką opłata nie opóźnił.
Nie chcę robić nikomu złej reklamy, ale poważnie bym się zastanowił, bo mam za sobą podobne doświadczenia (przenosiny numeru). A co do obsługi tm, coś tam zawsze można poprawić, ale obecnie jest naprawdę bardzo dobrze. Większość problemów rozwiązywana jest od strzału, a konsultanci są na tyle ogarnięci w tym, co robią, że nie trzeba wisieć na linii godzinę, żeby coś załatwić.
Nie ma lepszych wskaźników czy firma działa dobrze niż wyniki. Ni ejestem klientem biznesowym tylko indywidualnym, ale nie mam zastrzeżeń do oferty i czy obsługi klienta. Oczywiście każda promocja mile widziana: )
Proponuję spróbować dodzwonić się do Bok. Mój rekord to 1 godzina 15 minut oczekiwania, po czym rozłączyło.
Thomas ja mam zupełnie inne doświadczenia, szybki i pomocnie. Polecam też kontakt przez facebooka T-Mobile, jeśli masz konto oczywiście. Ogarniają szybko tematy i są bardzo pomocni.
Trudno raczej złożyć reklamację na błędy na fakturze przez Fb. Złożyłem mailowo. Czekam już tydzień na odpowiedź. Mają 30 dni a i to podobno im nie starcza. Numer przeniesiony miesiąc niecały temu. Z pierwszym nawet nie było problemów. Z drugim już są. Trzeci wstrzymany.
Wcześniej nie miałem co prawda jakis problemów i potrzeby częstego kontaktu, ale w drugiej połowie niestety sytuacja sie zmieniła i faktycznie muszę przyznać że obsługa klienta na 5+
Jest lepiej ?????? to opinia pracownika –
U nas jest tak, że na tzw. „biznesowym” to lądują , tak jak moi poprzednicy tłumaczyli jedyni wk….wieni biznesowi (za powiększone o usługi premium faktury) oraz serwisy. Także jak mi kierowniczka każe danego dnia usiąść pod tabliczką „OBSŁUGA BIZNESU” to już wiem ze jestem w d…..pie i niczego nie sprzedam. Kolejna sprawa – mieliście już tak, że w kolejce wam stało ok. 10 osób i wlazł jeden biznesowy i zgodnie z najnowszymi wskazówkami, został obsłużony poza kolejnością przez kogoś z was (i to wcale nie kogoś, kto siedział pod tabliczką) – i tłum chciał linczu? Czy to nie powinno być czasem tak, że biznes, owszem, ma pierwszeństwo, ale tylko u tego konsultanta pod tabliczką, a u reszty obsługujących jest demokratyczna kolejka??? Bo wychodzi na to, że biznesowy za przeproszeniem „buc” rujnuje normalną sprzedaż i g…no z tego mamy, a prywatni, co przyszli na laptopa czy innego tableta wychodzą w…wieni. I jak my mamy wygrać z Play, który jest postrzegany jako spoko-marka dla przeciętnego Kowalskiego?.. P.S. SOK działał mi przez około jedną trzecią miesiąca – OKOŁO JEDNA TRZECIA moich umów SPLIT została odrzucona z powodu awarii!!! Gdzie rekalkulacja??? Ktoś nasze wpisy czyta? Prezes pociąga do odpowiedzialności ludzi, którzy zawalili swoja robotę?
i link do strony jak się traktuje klientów( czytaj działalność jeden numer za 50 zł) kosztem prywatnych którzy często mają po kilka numerów i internetów biznesowych kosztem
https://www.telix.pl/artykul/strajk-wloski-w-t-mobile?-3,49152.html
Do tego dodzwoncie się na infolinie -to dopiero może trafić
****Ale tu KLAKIERÓW z TMobile…. że …hoho… – no może oprócz „tdebilek” 🙂 ale chociaż w godzinach pracy klepią te pochwały… 🙂
Pewnie powstał jakiś nakaz z centrali iż trzeba na forach zachwalać 🙂 sami piszą pochlebne komentarze 🙂 🙂
Ja nie pracuje w tej firmie tylko wyrażam swoją opinię. Oprócz parcia na wyciąganie na każdym kroku kilku monet z portfele klienta nic złego nei mogę powiedzieć. BO usługa jaką jest telefon działa jak należy.
Jest o wiele gorzej jak było parę lat temu,oferta gorsza od pozostałych.Problemy które rozwiązują konsultanci są tworzone sztucznie przez samą firmę T dla kasy.Prenumeraty non stop nawet na simach od internetu,czas rozwiązywania reklamacji ponad ustawowy.Prezes chyba nigdy nie był w sklepie.
Czyli z tego co tu czytam, jeżeli ktoś coś pochwali to musi być pracownikiem? Bzdura. Ja jestem klientem, nie pracuję w w T-mobile, a jestem zadowolony z nich jako operatora. Każdy ma swoje oczekiwania, a oni spełniają moje. Tyle w temacie.
np.umowy na firmę mają klauzulę że jak minie terminie umowy z automatu jest na kolejny dwu letni okres ,możesz ją aneksować ale zrezygnować już nie możesz. To jest bardzo duży minus i raty za sprzęt, firma ma poważne problemy z księgowaniem płatności w terminie część idzie na abonament reszta rozksięgowywana za raty ,a trzeba pamiętać że raty za sprzęt są jak kredyt . Można płacić terminowo i mieć adnotacje w BIG o nieterminowych spłatach a to dla firm może być duży problem.
Zróbcie cesje mając umowe profirma plus to dopiero bedziecie zdziwieni. Musze teraz płacić zobowiązanie starej firmy i abonamenty w nowej czyli dwa razy tyle i to jest niby nazywane zadowoleniem?