Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Promocje, T-Mobile, Taryfy komórkowe-T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

T-Mobile wprowadza nowy standard obsługi firm

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zadowolenie i satysfakcja Klientów są najwyższym priorytetem firmy. Dlatego, zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertę dla lojalnych klientów.

T-Mobile Polska zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań Klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na ich wynikach zaplanował istotne zmiany w działalności.

Chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować nowe podejście. Planujemy zmiany we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy patrząc na nie z perspektywy oczekiwań Klientów, począwszy od uproszczenia portfela produktów i usług, skończywszy na przearanżowaniu procesów wewnętrznych”- mówi Adam Sawicki, Prezes T-Mobile Polska.
24 października br. T-Mobile Polska wprowadzi nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Przedstawi konkretne zobowiązania, które wynikają z analizy oczekiwań Klientów oraz ich wskazań co do pożądanego modelu współpracy.

Klienci jasno powiedzieli nam, że oczekują docenienia. Chcą by operator udzielił im wsparcia, gdy tego potrzebują oraz by nagrodził ich lojalność. Dlatego wprowadzamy dla nich nowe standardy wychodząc od jasnych zasad obsługi, a na zrozumiałej i atrakcyjnej ofercie kończąc” – mówi Igor Matejov, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rynku Biznesowego T-Mobile Polska.

W ramach nowego podejścia T-Mobile zobowiązał się, że:
będzie priorytetowo podchodził do obsługi przedsiębiorców dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach dla firm w punktach sprzedaży,
9 na 10 spraw rozwiązanych zostanie przy pierwszym kontakcie,
doceni staż w sieci, proponując stałym Klientom ofertę lepszą od tej dla nowych użytkowników.

W ramach oferty Stali mają lepiej, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści:

  • 2 x więcej Internetu,
  • nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360™ w ofercie mobilnego Internetu LTE
  • przez cały czas trwania umowy lub nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie.

To dopiero początek. T-Mobile w ciągu najbliższych miesięcy wprowadzi kolejne zmiany, aby korzystanie z usług firmy stało się jeszcze prostsze dla jej wszystkich Klientów.

źródło: T-Mobile

Kan

Autor |2015-10-23T14:54:13+02:0023 października 2015 14:54|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Promocje, T-Mobile, Taryfy komórkowe|Tagi: , |7 komentarzy

7 komentarzy

  1. Pawello 23 października 2015 w 13:33 - Odpowiedz

    No ciekawią mnie te zmiany które będą później 🙂 pożyjemy i zobaczymy co nam zaoferują…

  2. Ferdynad Kiepski 23 października 2015 w 14:43 - Odpowiedz

    pierw Niemiec przejdzie przez ucho igielne niż Polakowi zaproponuję atrakcyjną ofertę

  3. Pepe 24 października 2015 w 09:49 - Odpowiedz

    Ale czy to zatrzyma odpływ Klientów, których do tej pory tak lekceważyli? Ja tam nie wrócę, chyba że Play czy Virgin zaczną tak sobie poczynać jak T Mobile robi to od wielu lat.

  4. Byy pracownik 25 października 2015 w 00:51 - Odpowiedz

    Mogli nie likwidować dedykowanych punktów dla biznesu (COKB)

  5. Sebastian 26 października 2015 w 07:52 - Odpowiedz

    Myślę że to zwrot o 180 stopni jeśli chodzi o politykę T, ciekawe jak szybki konkurencja podłapie ten pomysł 🙂

  6. deutsches 26 października 2015 w 13:26 - Odpowiedz

    dziwne…robią wielkie halo, ze zaczynają lepiej traktować klientów biznesowych. Ale przecież do tej pory np. przy przedłużeniu umowy otrzymywało sie 3 bonusy, teraz 1 z 3 do wyboru i jeszcze się tym szczycą? T-debile

  7. Dcc 30 października 2015 w 15:45 - Odpowiedz

    Chyba trochę za bardzo się ich czepiają, za jakość się płaci, a ta oferta dla firm to pewnie tylko początek zmian i podejrzewam że potem wprowadzą coś dla indywidualnych, kart itp

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

https://linebet-bangladesh.com/en/mobile