Jesteś tutaj:-, Operatorzy, Promocje, T-Mobile, Taryfy, Taryfy komórkowe-T-Mobile uruchamia elektroniczną gwarancję

T-Mobile uruchamia elektroniczną gwarancję

W momencie objęcia sterów T-Mobile Polska zapowiadałem, że będziemy zmieniać się z myślą o naszych klientach – skupimy się na usuwaniu tych elementów oferty, które nie są zgodne z ich oczekiwaniami oraz będziemy starali się jak najbardziej ułatwić im korzystanie z naszych usług. Dziś wprowadzamy pierwsze zmiany.

Zaczynamy od opłaty 4 groszy za sprawdzenie stanu konta. Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika.

To tylko początek pozytywnych zmian. Zgodnie z filozofią T-Mobile nie tylko staramy się, by nasze usługi były jak najprostsze i najbardziej przystępne, ale także poszukujemy nowych sposobów, by jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom korzystanie z telefonu i by uczynić ich życie prostszym. Właśnie dlatego postanowiliśmy uruchomić rozwiązanie, jakiego nie ma żaden inny polski operator: „elektroniczną gwarancję”. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony, zakupionego w naszym salonie, klienci T-Mobile będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu. Jeżeli telefon jest w naszej bazie danych, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z naszych systemów.

Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej. – informuje na stronie korporacyjnej Adam Sawicki Prezes T-Mobile Polska

Kan



Autor |2015-10-09T11:14:01+02:009 października 2015 11:14|Kategorie: Newsy, Operatorzy, Promocje, T-Mobile, Taryfy, Taryfy komórkowe|Tagi: , , , |11 komentarzy

11 komentarzy

  1. Nes 9 października 2015 w 09:40 - Odpowiedz

    To już rewolucja 😉 w tbajlu. Ale kierunek dobry, czyli zaczyna się frontem do klienta.

  2. frasag 9 października 2015 w 09:40 - Odpowiedz

    Obiecanki- cacanki- a głupi się cieszy.

  3. Adi 9 października 2015 w 09:52 - Odpowiedz

    Jakiś czas temu jak reklamowałem telefon już wtedy pracownik który mnie obsługiwał znalazł gwarancje w komputerze i ją wydrukował, wiec zmiany wprowadzane są wprowadzane i testowane cały czas i te najbardziej efektywne wprowadzane na stałe. Podoba mi się to podejście i takie wychodzenie do klienta, czyli to czego u innych operatorów brakuje.

    • Karol 9 października 2015 w 20:45 - Odpowiedz

      Nie gwarancie tylko fakturę zakupu.

    • haha 10 października 2015 w 07:20 - Odpowiedz

      Wydrukowanie f-ry to nic skomplikowanego i robimy to od lat – wiec prosze cie ale to bzdura jakas = ahahaahhaahahah

  4. Maksik 9 października 2015 w 12:04 - Odpowiedz

    No no cały dzień dobre informacje o Tmobile. Zlikwidowanie tej opłaty to dobry gest. Wchodzą w nowy kwartał z silną ofertą. Chyba powrót na szczyt 🙂

  5. Tmobilek 9 października 2015 w 14:14 - Odpowiedz
    • Kan 9 października 2015 w 14:32 - Odpowiedz

      Jeżeli nie wiąże to się z ujawnianiem danych personalnych oraz tajemnic firmy, to nie chcemy się wtrącać do ich dyskusji. Odczepiliśmy to forum od strony Telixa. Andrzej

  6. rew 9 października 2015 w 18:55 - Odpowiedz

    nie bardzo wierzę że coś takiego było możliwe maskara.
    jacy oni dobrzy znieśli opłatę a mogli przecież ją podnieść 🙂

  7. odradzam 9 października 2015 w 20:04 - Odpowiedz

    To ta sam firma, która sprzedawała Lumię z Office 365, pomimo tego że promocja Microsoftu już wygasła a oni o tym nie informowali? To ta sam firma, której konsultanci w sklep[ie internetowym widzą prowizję a nie klienta? To ta sam firma, w której co miesiąc trzeba reklamować fakturę? To ta sama firma, która nie potrafi usunąć prostych błędów przy naliczaniu faktury, bo musi powołać „grupę ekspertów”? Można by dłużej i dosadniej pisać ,co się dzieje w T-Mobile. Najgłupsze, co można zrobić, to przedłużyć u nich umowę.

  8. Glowaboli 13 października 2015 w 20:40 - Odpowiedz

    Myślał, myślał i wymyślił… Panie Sawicki z całym szacunkiem ale stać Pana na ambitniejsze projekty.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.