W momencie objęcia sterów T-Mobile Polska zapowiadałem, że będziemy zmieniać się z myślą o naszych klientach – skupimy się na usuwaniu tych elementów oferty, które nie są zgodne z ich oczekiwaniami oraz będziemy starali się jak najbardziej ułatwić im korzystanie z naszych usług. Dziś wprowadzamy pierwsze zmiany.
Zaczynamy od opłaty 4 groszy za sprawdzenie stanu konta. Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika.
To tylko początek pozytywnych zmian. Zgodnie z filozofią T-Mobile nie tylko staramy się, by nasze usługi były jak najprostsze i najbardziej przystępne, ale także poszukujemy nowych sposobów, by jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom korzystanie z telefonu i by uczynić ich życie prostszym. Właśnie dlatego postanowiliśmy uruchomić rozwiązanie, jakiego nie ma żaden inny polski operator: „elektroniczną gwarancję”. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony, zakupionego w naszym salonie, klienci T-Mobile będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu. Jeżeli telefon jest w naszej bazie danych, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z naszych systemów.
Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej. – informuje na stronie korporacyjnej Adam Sawicki Prezes T-Mobile Polska
Kan
To już rewolucja 😉 w tbajlu. Ale kierunek dobry, czyli zaczyna się frontem do klienta.
Obiecanki- cacanki- a głupi się cieszy.
Jakiś czas temu jak reklamowałem telefon już wtedy pracownik który mnie obsługiwał znalazł gwarancje w komputerze i ją wydrukował, wiec zmiany wprowadzane są wprowadzane i testowane cały czas i te najbardziej efektywne wprowadzane na stałe. Podoba mi się to podejście i takie wychodzenie do klienta, czyli to czego u innych operatorów brakuje.
Nie gwarancie tylko fakturę zakupu.
Wydrukowanie f-ry to nic skomplikowanego i robimy to od lat – wiec prosze cie ale to bzdura jakas = ahahaahhaahahah
No no cały dzień dobre informacje o Tmobile. Zlikwidowanie tej opłaty to dobry gest. Wchodzą w nowy kwartał z silną ofertą. Chyba powrót na szczyt 🙂
https://www.telix.pl/artykul/strajk-wloski-w-t-mobile?-3,49152.html macie rewolucje
Jeżeli nie wiąże to się z ujawnianiem danych personalnych oraz tajemnic firmy, to nie chcemy się wtrącać do ich dyskusji. Odczepiliśmy to forum od strony Telixa. Andrzej
nie bardzo wierzę że coś takiego było możliwe maskara.
jacy oni dobrzy znieśli opłatę a mogli przecież ją podnieść 🙂
To ta sam firma, która sprzedawała Lumię z Office 365, pomimo tego że promocja Microsoftu już wygasła a oni o tym nie informowali? To ta sam firma, której konsultanci w sklep[ie internetowym widzą prowizję a nie klienta? To ta sam firma, w której co miesiąc trzeba reklamować fakturę? To ta sama firma, która nie potrafi usunąć prostych błędów przy naliczaniu faktury, bo musi powołać „grupę ekspertów”? Można by dłużej i dosadniej pisać ,co się dzieje w T-Mobile. Najgłupsze, co można zrobić, to przedłużyć u nich umowę.
Myślał, myślał i wymyślił… Panie Sawicki z całym szacunkiem ale stać Pana na ambitniejsze projekty.