W momencie objęcia sterów T-Mobile Polska zapowiadałem, że będziemy zmieniać się z myślą o naszych klientach – skupimy się na usuwaniu tych elementów oferty, które nie są zgodne z ich oczekiwaniami oraz będziemy starali się jak najbardziej ułatwić im korzystanie z naszych usług. Dziś wprowadzamy pierwsze zmiany.

Zaczynamy od opłaty 4 groszy za sprawdzenie stanu konta. Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika.

To tylko początek pozytywnych zmian. Zgodnie z filozofią T-Mobile nie tylko staramy się, by nasze usługi były jak najprostsze i najbardziej przystępne, ale także poszukujemy nowych sposobów, by jeszcze bardziej ułatwić naszym klientom korzystanie z telefonu i by uczynić ich życie prostszym. Właśnie dlatego postanowiliśmy uruchomić rozwiązanie, jakiego nie ma żaden inny polski operator: „elektroniczną gwarancję”. Oznacza ono, że w wypadku problemów technicznych z telefonem następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony, zakupionego w naszym salonie, klienci T-Mobile będę mogli oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu. Jeżeli telefon jest w naszej bazie danych, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie danych z naszych systemów.

Już w tej chwili mogę obiecać, że w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentujemy kolejne inicjatywy, które sprawią, że nasi klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej. – informuje na stronie korporacyjnej Adam Sawicki Prezes T-Mobile Polska

Kan