Połowa klientów telefonii komórkowej sądzi, że jest oszukiwana przez operatorów, niezależnie od sieci. Dlatego chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować podejście proklienckie. Symbolicznym początkiem tego procesu będzie wycofanie się jeszcze w tym miesiącu ze słynnych „czterech groszy”, czyli opłaty pobieranej za sprawdzanie stanu konta– zapowiada w wywiadzie dla Pulsu Biznesu prezes T-Mobile Polska Adam Sawicki.

Przypominamy, że T-Mobile Polska, jako jedyny operator, w Polsce, obiera od sierpnia 2012 roku 4 grosze za każde zapytanie SMS o stan konta w usługach przedpłaconych. W zamian oferuje usługę SMS Cykliczny, który raz na dwa tygodnie będzie rozsyła do zainteresowanych abonentów usług telekomunikacyjnych T-Mobile.

Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika -podkreśla Adam Sawicki.

Kierowana przez niego spółka też chce się zbliżyć — ale do użytkowników. – Kolejne proklienckie modyfikacje są w przygotowaniu — dodaje Prezes T-Mobile Polska.

Odnosi się także do operatora Play, który od lat postrzegany jest jako tani, ale zdaniem Sawickiego „już wcale taki tani nie jest.”

My chcemy być kojarzeni z najwyższą jakością obsługi klienta, usług i sieci. Myślę, że klienci innych operatorów, jeżdżąc po Polsce, widzą, w zasięgu której sieci są najczęściej i z której faktycznie korzystają. Teraz pora, żeby wyciągnęli z tego wnioski i przenieśli się do nas — mówi Adam Sawicki.

Cały artykuł w Pulsie Biznesu lub internetowym Pulsie Biznesu Premium.

Kan