– Połowa klientów telefonii komórkowej sądzi, że jest oszukiwana przez operatorów, niezależnie od sieci. Dlatego chcemy zmienić nasze postrzeganie i zaprezentować podejście proklienckie. Symbolicznym początkiem tego procesu będzie wycofanie się jeszcze w tym miesiącu ze słynnych „czterech groszy”, czyli opłaty pobieranej za sprawdzanie stanu konta– zapowiada w wywiadzie dla Pulsu Biznesu prezes T-Mobile Polska Adam Sawicki.
Przypominamy, że T-Mobile Polska, jako jedyny operator, w Polsce, obiera od sierpnia 2012 roku 4 grosze za każde zapytanie SMS o stan konta w usługach przedpłaconych. W zamian oferuje usługę SMS Cykliczny, który raz na dwa tygodnie będzie rozsyła do zainteresowanych abonentów usług telekomunikacyjnych T-Mobile.
– Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzaniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów. Dziś wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – cieszę się, że mogę wreszcie powiedzieć: od 20 października opłata 4 groszy za sprawdzanie stanu konta znika -podkreśla Adam Sawicki.
Kierowana przez niego spółka też chce się zbliżyć — ale do użytkowników. – Kolejne proklienckie modyfikacje są w przygotowaniu — dodaje Prezes T-Mobile Polska.
Odnosi się także do operatora Play, który od lat postrzegany jest jako tani, ale zdaniem Sawickiego „już wcale taki tani nie jest.”
— My chcemy być kojarzeni z najwyższą jakością obsługi klienta, usług i sieci. Myślę, że klienci innych operatorów, jeżdżąc po Polsce, widzą, w zasięgu której sieci są najczęściej i z której faktycznie korzystają. Teraz pora, żeby wyciągnęli z tego wnioski i przenieśli się do nas — mówi Adam Sawicki.
Cały artykuł w Pulsie Biznesu lub internetowym Pulsie Biznesu Premium.
Kan
Dobry gest na poczatek. Liczmy, ze dalej bedzie rownie w porzadku.
Zlikwidujcie jeszcze 3 zł miesięcznie za rok ważności konta i jestem u Was.
+ wielki. Jakościowo bez dwóch zdań najlepsza sieć.
T-Mobile do klienta, a to nowość. Ale za likwidację tej opłaty duży Plus
Jedyna sieć w Europie, która miała taką opłatę i zarabiała na niej miliony przez kilka lat, a wy teraz jak owce robicie wielkie halo i skaczecie z radości, że bandyci przestają okradać. Gratuluję samopoczucia fanom T-mobile. Wyślijcie jeszcze kwiaty prezesowi za to, że zrobił łaskę i zlikwidował najdurniejszą opłatę wszechczasów.
Adi, no ale to dobrze że zlikwidował : ) Ale masz rację, na brawa przyjdzie czas jak będą kolejne kroki.
Moze juz Play nie najtanszy,ale w ofercie na karte jest co wybierac… a w tmobile na karte mało co i nie ma oferty no limit… tylko aktywacje głupich pakietów, chyba ze do hejki sie przejdzie to tam sa jakies no limty… w poreczu podobnie to trzeba przejsc do ziemniaka by miec no limity…chyba kazdy by chciał by nie musiał sie przejmowac waznosciami pakietów i waznoscia konta…mało korzysta płaci mniej,duzo korzysta płaci jedna cene i korzysta ile tylko chce bez ograniczen 🙂 jesli chodzi o zasieg to nie kazda siec ma super idealny zasieg … to tez moze zalezec od sprzetu jaki sie uzywa 🙂 Pozdrawiam
3zł. za rok ważności konta jak jeszcze zlikwidują to się robi ciekawie z ich ofertą
Widać zabolała ich ucieczka prepaidowców do konkurencji. Jest jednak promyczek nadziei dla niemieckiej sieci.
I tak jakoś specjalne nie odczułem tych 4 groszy, aplikacja zainstalowana więc miałem wybór co do tego, jak sprawdzić stan konta, cieszy mnie teraz to, że już tej opłaty nie będzie bo to niby zawsze nieco prościej dla mniej zaawansowanych userów, lub ludzi przyzwyczajonych do kodów USSD.
Sprawdzałem stan konta przez aplikacje wiec mnie ta opłata nie bolała, ale fajnie że wychodzą do klientów i zaczynają ich odpowiednio traktować, opłaci im się to na 100%
Dobry kierunek zmian. Ale to chyba nie spowoduje reakcji konferencji, bo to tylko naprawa błędów poprzednika. Na razie zgodnie ze swoją reklamą zrzucili balast z pre-paidu
W końcu w t-mobile ktoś poszedł po rozum do głowy :/
Dobry ruch. tmobile idzie w góre, dobra oferta, Kot w reklamach i ukłon w stronę klientów
No to jeszcze poproszę kota Ryśka do reklam Heyah, Heyah klub, i w ogóle będę czuł się jak te 8 lat temu 🙂
Zgadzam się w 100%, 8-9 lat temu Heyah miała ofertę rewelacyjną, „Luźne Gadki”, „Milion Pisanek”, Heyah Klub i wiele super promocji. Pieniądze nie znikały z konta tak szybko jak teraz a było przecież znacznie drożej.
Wroćcie do logo IDEA!
Super, sam mam abonament i mnie to nie dotyczy, ale to zapowiedz dobrych zmian
ludzie uciekail im masowo to poszli po rozum do głowy
Najpierw generują problemy aby później wspaniałomyślnie je naprawiać -.-’
3 zł za rok ważności konta
zrobić 20 zł do wszystkich sieci !!!!!
Ciekawe. Ale za billing za okres poprzedzający to już 8zł trzeba zapłacić bo nie można go wygenerować na www /tel „stacjonarny” /.
ciekawe którego roku? bo mamy październik i nadal pobiera?:(
20 października. Czytanie ze zrozumieniem się kłania, w ogóle to kłania się również czytanie tekstu.
A kiedy podwójne promocyjne doładowanie?
Zawsze w Erze przynajmniej raz w roku było, od kiedy przejął T-Mobile to lipa!!! 🙁
Czy to prawda że w przyszłym roku 2016 w 1 lub 2 kwartale T-Mobile połączy się z Orange????