Jesteś tutaj:-, Reklama, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe-T-Mobile Polska wybrał agencje kreatywne w obszarach ATL i BTL

T-Mobile Polska wybrał agencje kreatywne w obszarach ATL i BTL

W wyniku przetargu odpowiedzialną za obszar ATL dla wszystkich marek z portfolio firmy agencją wiodącą została Leo Burnett. Wspierana będzie przez agencję Bridge2Fun, która dodatkowo opiekować się będzie działaniami sponsoringowymi. W zakresie BTL T-Mobile współpracował będzie z agencją G7, także znajdującą się w strukturach grupy Leo Burnett.

Wybraliśmy agencje, które nie tylko najpełniej odpowiedziały na brief przetargowy, ale przede wszystkim doskonale zdają sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi nasza marka. Jesteśmy także przekonani, że rozumieją one także doskonale dynamikę zmieniającego się świata i potrafią tę wiedzę przekuć w rynkowy sukces” – mówi Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor departamentu komunikacji rynkowej w T-Mobile Polska.

Formalną współpracę z T-Mobile obie agencje rozpoczną 01.10.15

Obsługą marki Heyah w dalszym ciągu zajmowała się będzie agencja Brain.

źródło: T-Mobile Polska

Kan

Autor |2015-09-30T14:24:15+02:0030 września 2015 14:24|Kategorie: Newsy, Reklama, Rynek, T-Mobile, Taryfy komórkowe|Tagi: , , |0 komentarzy

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.