T-Mobile Polska nie będzie w kolejnym sezonie sponsorem tytularnym piłkarskiej Ekstraklasy – informuje portal Wirtualnemedia.pl. Na razie nie wiadomo, kto i czy w ogóle znajdzie się w nazwie rozgrywek najwyższej polskiej klasy rozgrywkowej.

T-Mobile było sponsorem tytularnym Ekstraklasy od 2011 roku, niedługo po tym, jak marka wkroczyła na rynek w naszym kraju. Po zakończeniu obecnych rozgrywek firma telekomunikacyjna nie zdecydowała się na przedłużenie umowy, ale nie wyklucza kontynuowania współpracy na innych zasadach.

Od przyszłego sezonu zdecydowaliśmy się przenieść naszą współpracę z obszaru stricte związanego z budowaniem rozpoznawalności do obszaru bardziej biznesowego, dopasowanego jednocześnie do profilu działalności marki T-Mobile. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Ekstraklasą zaproponujemy kibicom najlepszej klasy rozgrywkowej rozwiązania jakich oczekują – przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Mróz, specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska.

Nie wiadomo jeszcze, jaki konkretnie będzie zakres dalszej współpracy T-Mobile Polska i Ekstraklasy. Nieoficjalnie mówiło się, że T-Mobile Polska, w rozmach umowy sponsorskiej przekazywała Ekstraklasie SA 12–15 milionów złotych rocznie. Wcześniej przez trzy sezony Ekstraklasa nie posiadała takiego wsparcia. W przeszłości sponsorem polskiej ligi był Orange, ale 3,5-letnia umowa, za którą operator sieci telefonii komórkowej zapłacił co najmniej 31,6 mln złotych wygasła w czerwcu 2008 r.

Kto będzie sponsorem tytularnym najwyższej ligi w Polsce, dowiemy się za jakiś czas, nowa umowa będzie wiązała się także ze sporym zastrzykiem pieniędzy dla klubów uczestniczących w rozgrywkach. Sezon 2015/2016 rusza 17 lipca.

źródło:
www.wirtualnemedia.pl

Kan