Z początkiem stycznia 2015 roku minęło 8 miesięcy od wejścia na rynek T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank (TMUB), marki, która zastąpiła Alior Sync. To dobry moment, żeby podsumować co się w tym czasie wydarzyło.

Z punktu widzenia klientów z pewnością jedną z najważniejszych rzeczy jest utrzymanie oferty obejmującej zero opłat za otwarcie i prowadzenie konta oraz najważniejsze, najczęściej używane usługi, takie jak przelewy, czy wypłaty w bankomatach. Świetna bankowa oferta oraz dodatkowe korzyści płynące z posiadania telefonu i konta w T-Mobile przełożyły się na osiągnięte wyniki. Od samego początku utrzymywała się wysoka dynamika pozyskiwania klientów, w rezultacie, w ciągu 8 miesięcy TMUB pozyskało 150 000 nowych klientów, a co za tym idzie łączna liczba klientów TMUB przekroczyła 400 000.

Pierwsze miesiące działalności to także zmiany w obsłudze klienta. Do dotychczasowych zdalnych kanałów (telefon, Internet), w momencie przeprowadzenia rebrandingu na T-Mobile Usługi Bankowe, dołączyła sieć 1000 punktów sprzedaży T-Mobile, w których można założyć konto. Klienci otrzymali też możliwość korzystania z pełnej obsługi bankowej, w tym gotówkowej w 10 placówkach T-Mobile Usługi Bankowe, zlokalizowanych w wybranych salonach T-Mobile. Jesienią do sieci dystrybucji dołączyły też 62 nowe punkty obsługi klienta zlokalizowane w wybranych sklepach T-Mobile. W tych punktach oferowana jest pełna obsługa bankowa poza kasową. Szersza sieć dystrybucji, to efekt realizacji potrzeb jakie zgłaszała do nas część klientów, którzy cenią sobie możliwość bezpośredniego kontaktu z obsługą.

Co zaproponujemy w 2015 roku zdradzać jeszcze nie będziemy, ale już teraz możemy zapowiedzieć, że w najbliższym czasie zaprezentujemy zupełnie nową ofertę lokaty bankowej.

źródło: T-Mobile Polska

Kan