Od dnia 25 grudnia 2014r. T-Mobile Polska w systemie na Kartę nalicza opłaty za połączenie z konsultantem, jak za połączenie do abonenta sieci Operatora.
Przy rozliczaniu minut lub jednostek dostępnych w ramach ofert promocyjnych połączenie z konsultantem Operatora w sprawie zawartej z nim umowy będzie traktowane tak samo jako połączenie do abonenta sieci Operatora.
Niniejsze warunki mają pierwszeństwo przed innymi postanowieniami Cennika i Regulaminu.
Regulamin: Tutaj
źródło: T-Mobile
Kan
A jak z rozliczaniem klientów abo/postpaid za takie połączenia? Analogicznie? Mający no-limit do T-M będą dzwonić gratis?
Ostatnio dzwoniłem i nic nie pobrano mi. To pewnie przy no-limit nie będzie pobierana opłata. I tak powinno być.
Ale do sprawdzenia bo moja rozmowa skutkowała tym żeby w razie czego musieli mi zwrócić za połaczenie.
niech zlikwidują opłatę za rok ważności konta
Pozytywna zmiana, dobry wizerunek. Oby pazerność T-mobile którą chwale za jakość nie odbiła sie jakimś opłatami w innym miejscu. A może jednak pozytywne zmiany nas czekają teraz i w przyszlosci?
Te oplaty za Bok byly zawsZe bez sensu. Wystarczylo zadzwonic z innej sieci i juz oplata byla nizsza, proporcjonalna do czasu
To rozwiązanie jest zdecydowanie lepsze niż płacić 2 czy 3zł za połączenie z góry, tym bardziej, że w większości przypadków do tm można mieć połączenia za darmo, także w sumie nic się nie zapłaci
A ja przeniosłem się z kartą pre-paid do konkurencji, najbardiej zirytował mnie fakt że proste sprawdzenie stanu i ważności konta kodem USSD czyli *101# za każdym razem skutkuje pobraniem z karty opłaty w wysokości 3 groszy. Mniejsza o kwotę ale sam mechanizm USSD jest rozwiązaniem zupełnie bezpłatnym i żaden z operatorów nie ponosi z tego tytułu żadnych kosztów, (wiem bo jakiś czas temu sam tym sam się zajmowałem). Jakoś żaden inny operator w Polsce nie pobiera opłat za kody USSD a t-mobile jest na tyle pazerna, że nawet tu próbuję uszczknąć kawałek tortu. Ale ode mnie już nie dostaną ani grosza, pewnie wydam więcej u konkurencji na jej usługi podstawowe niż wydałbym na te kody USSD w t-mobile przez cały rok, ale tu właśnie chodzi o podejście do klienta i czerpanie zysku za wszelką cenę, jak widać można na tym jednak tylko stracić, bo wkrótce przeniosę żonę i dzieci również z pre-paid w t-mobile gdzie indziej, mimo że wszyscy byliśmy jej klientami od ponad 12 lat.
4grosze a nie 3 widać ze z T nie masz nic wspólnego trollu
ale z Ciebie wielki klient… telefon na głupią karte? Serio myślisz że ktoś bedzie za Tobą płakał? Chcesz więcej kup sobie jakiś porządny abonament anie żydujesz o 3 gr.
T-Mobile pl.siec najwiekszych złodzieji
Czy wszyscy mają jakąś cholerną paranoję na punkcie sprawdzania stanu konta? Kiedy T-M wprowadzał te 3 grosze to jednocześnie powiedział że można za darmo nadal sprawdzać poprzez aplikacje na androida i inne systemy. Czyli wniosek taki – chcą klientów ze smartfonami którzy wiecej wydają, a nie dziadów co im szkoda 3 groszy. Tak poza tym to uważam ofertę na przykład darmowych smsów do wszystkich sieci za mega wypasioną, bo żadna sieć jej nie ma, nawet play.
Słusznie. Smartfony są tanie, wielu je ma i sprawdza swe konto TakTak gratis. Dziadowanie o 3 gr jest żałosne. Ileż razy sprawdza się stan ładunku? Chyba prepaidowcy nie jadą wiecznie na ostatnich 'kropelkach paliwa’?