Potrzebne były zaledwie 4 miesiące, żeby z dostarczanego przez T-Mobile Wi-Fi w pociągach PKP Intercity skorzystało ponad 100 000 unikalnych użytkowników. Jeszcze przed końcem roku będziemy mogli świętować podwojenie tej liczby.
To przyspieszenie wzrostu liczby klientów zawdzięczać można rosnącej popularności usługi, a także liczbie wagonów i tras, na których można je spotkać. Gdy uruchomiliśmy usługę klienci mogli korzystać z jedynie 30 wagonów i zaledwie z kilku tras, na których się one pojawiały.
Dziś usługa T-Mobile HotSpot jest dostępna w wagonach używanych na 22 połączeniach, a w planowaniu wykorzystania tabory PKP Intercity może korzystać z ponad 200 wagonów gotowych do świadczenia usług.
4 miesiące to także dobry moment, żeby sprawdzić jak klienci korzystają z usług. W ostatnich dniach T-Mobile przeprowadził testy weryfikujące jakość dostarczanej usługi. Zbadaliśmy zasięg na 3 trasach: Warszawa – Bielsko Biała, Warszawa Gdynia i Warszawa Poznań. Średnia prędkość ściągania danych wyniosła odpowiednio 2,6 Mbps, 3,5Mbps i 3,1 Mbps.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
Prędkość wystarcza do yt także jest dobrze, ilość reklam też nie przytłacza- testowane na trasie do Krakowa.
Póki co to widziałem jedynie oklejone reklamami T-mobile przedziały. O tyle dobrze, że T nie zagłusza sygnału innych operatorów w wagonach 😉
Fikcyjne liczby. Chyba, że mówimy tylko o zalogowanych do AP. Bo większość trasy nie da się całkowicie skorzystać z internetu w IC Neptun od samego początku. A mam przyjemność co tydzień jechać tym pociągiem.
Do Krakowa korzystałem i działało to sensownie, także nie wiem czy Ty miałeś pecha czy ja szczęście, ale jak na razie chwale sobie wifi w pociągu, niby każdy ma pakiet, ale yt potrafi go zjeść w sumie w jeden dzień