Potrzebne były zaledwie 4 miesiące, żeby z dostarczanego przez T-Mobile Wi-Fi w pociągach PKP Intercity skorzystało ponad 100 000 unikalnych użytkowników. Jeszcze przed końcem roku będziemy mogli świętować podwojenie tej liczby.

To przyspieszenie wzrostu liczby klientów zawdzięczać można rosnącej popularności usługi, a także liczbie wagonów i tras, na których można je spotkać. Gdy uruchomiliśmy usługę klienci mogli korzystać z jedynie 30 wagonów i zaledwie z kilku tras, na których się one pojawiały.

Dziś usługa T-Mobile HotSpot jest dostępna w wagonach używanych na 22 połączeniach, a w planowaniu wykorzystania tabory PKP Intercity może korzystać z ponad 200 wagonów gotowych do świadczenia usług.

4 miesiące to także dobry moment, żeby sprawdzić jak klienci korzystają z usług. W ostatnich dniach T-Mobile przeprowadził testy weryfikujące jakość dostarczanej usługi. Zbadaliśmy zasięg na 3 trasach: Warszawa – Bielsko Biała, Warszawa Gdynia i Warszawa Poznań. Średnia prędkość ściągania danych wyniosła odpowiednio 2,6 Mbps, 3,5Mbps i 3,1 Mbps.

źródło: T-Mobile Polska

Kan