10 stycznia br. rozpoczyna się noworoczna kampania T-Mobile promująca przebojowe oferty operatora z gwarancją najtańszych smartfonów na start oraz dwóch tabletów za złotówkę. Przebojową ofertę T-Mobile promuje gwiazdor polskiej estrady Zbigniew Wodecki.

Noworoczna kampania T-Mobile startuje w okresie rynkowych wyprzedaży promując gwarancję najtańszych smartfonów na start oraz dwa tablety za złotówkę z jedną opłatą miesięczną, dostępnych w ofercie operatora. Spoty reklamowe dla tej kampanii zostały przygotowane w oparciu o wykorzystywaną przez T-Mobile koncepcję krótkich historii opowiadanych w windzie.

Tym razem w kampanii reklamowej T-Mobile wziął udział, Zbigniew Wodecki, gwiazdor polskiej estrady i wykonawca ponadczasowego przeboju „Pszczółka Maja”. Linia melodyczna tego utworu jest też wykorzystywana w spotach reklamowych przez Zbigniewa Wodeckiego.

Spoty reklamowe przygotowane dla kampanii są dostępne na kanale T-Mobile na portalu You Tube:

Kampania będzie prowadzona w mediach ogólnopolskich, stacjach telewizyjnych oraz radiowych, obejmie nośniki zewnętrzne, jak również Internet. Działania promocyjne będą prowadzone również w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży T-Mobile w całym kraju. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją kreatywną G7 oraz domem mediowym Starcom.

źródło:
T-Mobile Polska

Kan