T-Mobile Polska otrzymało prestiżową nagrodę przyznawaną firmom wyróżniającym się pod względem standardów obsługi i poziomu satysfakcji klientów Gwiazdę Jakości Obsługi 2014. Wyróżnienie przyznawane jest w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi.
Gwiazda Jakości Obsługi 2014
W ramach tegorocznej edycji programu ocenie poddano ponad 42 tysiące firm z 200 branż. Gwiazda Jakości Obsługi to wyróżnienie przyznawane firmom wysoko ocenianym przez konsumentów w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi, który od ponad sześciu lat każdego dnia bada poziom satysfakcji konsumentów. Ocenie poddawane są wszystkie kanały komunikacji i formy kontaktu z klientami – od obsługi w punkcie sprzedaży, przez infolinię, stronę internetową, po jakość kontaktu z przedstawicielami handlowymi – jeśli dana firma korzysta z tego kanału sprzedaży. Ocena dotyczy zarówno jakości obsługi podczas procesu sprzedaży, jak i posprzedażowych form obsługi klienta. Na podstawie zebranych w ten sposób informacji obliczane są wskaźniki satysfakcji klientów mające wpływ na końcowy werdykt.
W imieniu T-Mobile Polska Gwiazdę Jakości Obsługi w kategorii Telekomunikacja mobilna odebrał Wojciech Kliniewski – Dyrektor Departamentu Sprzedaży – rynek Prywatny.
Polski Program Jakości Obsługi funkcjonuje od 2008 roku. Stanowi nowoczesny kanał dialogu pomiędzy konsumentami a firmami, aktywnie wspierając działania mające na celu podnoszenie poziomu obsługi klienta w Polsce.
źródło: T-Mobile Polska
Kan
buahahaha, spadłem z krzesła 😀
We wszystko uwierze, ale nie w to. Tmobile z doswiadczenia wiem ze ma najbardziej zalosna obsluge, jada po klientach jak sie da. U nich panuje nie informowanie, ale dezinformowanie.
Za to nie moge powiedziec zlego slowa o obsludze plusa. Play byl kiedys znakomity, ale juz nie jest.
W Plusie to mi na dzień dobry próbowano wcisnąć telewizję, której nie potrzebuję. Przychodzę pytać o abonamenty telefoniczne, a ci mi o telewizji!
kpiny – nagrody sie w tym kraju kupuje
Za co te patałachy dostały tę nagrodę? Po mojej próbie przedłużenia umowy z przełomu roku oraz późniejszej reklamacji mogę tylko powiedzieć, że nie należy się im ta nagroda.
Pan Wielki, M Gruszka da ci otuch nakarmi gruszkami ma tego dużo że dla wszystkich abonentów wystarczy nie martw się geryyy dziecko, Pana M Gruszki nie umrzesz z głodu
W sumie byłem w każdej sieci, ale faktycznie w T-mobile mają najlepszą obsługę. A więc według mnie nagroda zasłużona.
Tych nagród jakości jest tyle co mrówek. Co inna organizacja to inny operator ją dostaje lub firma.
To wpływa na coraz mniejszy prestiż takich nagród. W końcu się zorientują, ze za tym nic nie idzie 😛
Ja dałbym tej sieci specjalną nagrodę za wprowadzenie opłaty 4 grosze za sprawdzenie stanu środków w prepaidach. Przecież to konkurencja ma sprawdzenie salda ZA DARMO.
Biedaczek z P4, Się odezwał jest was tyle że firmę stać na gratisowe złotówki dla Karciarzy co w ciąż biadolą biedactwo pisać do, Pana Bosa, M Gruszki może się zlituje i spnie groszem
ee, myślę, że T-Mobile ma tylu klientów, że stać ją na udostępnieni bezpłatnego sprawdzania konta. Przecież i tak trzepie kasę na innych usługach. Nie sądzę by krótkie kody obciążały jej sieć. Zresztą kody do włączania usług jakoś mogą być bezpłatne. Paranoja. Więcej kasy muszą po prostu wyprowadzić do Berlina.
Szkoda, ze nie podano dalszych miejsc i różnicy we wskaźniku satysfakcji… to byłby dopiero team do dyskusji. Każda z sieci (bo na nich się tu głównie skupiamy) ma swoich negatywnych i pozytywnych klientów. Oceniacie swoje doświadczenia, ale ludzi korzystających są miliony 🙂
Że co? Od półtora miesiąca wymieniam korespondencję rekalamacyjną z tymi głupkami ws. dwóch audiobooków… Tępaki jakich mało. Już mnie w pewnym momencie odsyłąi do firmy, która im nie dostarcza audiobooków nawet -… Naprawdę wysoka jakośc obsługi, cholernie, aż strach patrzeć bo się w głowie kręci 😉
jakość naciągania
Nie no nie powiem very funny; Dla nich to powinna być Malina Roku bo do standardó obsługi klienta to jeszcze im daleko. Przykład moich złych doświadczeń opisuję m.in. tutaj http://krytykareklamowa.blogspot.com/2014/02/fuck-t-mobile-i-jego-zenujaca-obsuge.html