T-Mobile uruchomił oficjalny profil na Twitterze – najpopularniejszym serwisie mikroblogowym na świecie.
#dziendobry. Wtorek to dobry dzień tygodnia by rozpocząć, a więc startujemy! Halo, halo…tu @TMobilePolska 🙂
Tym wpisem T-Mobile Polska przywitał się ze społecznością Twittera. – Nasza obecność na Twitterze podkreśli nasz wizerunek jako marki innowacyjnej i komunikującej się ze swoim otoczeniem z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Chcemy być z Wami i uczestniczyć w Waszych dyskusjach – powiedziała Małgorzata Rybak-Dowżyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Korporacyjnej T-Mobile Polska.
Twitter jako narzędzie komunikacji jest doceniany zwłaszcza za potencjał w budowaniu wizerunku eksperckiego i pozwala na bieżąco reagować na aktualne wydarzenia, dlatego szczególnie chętnie właśnie po to narzędzie sięgają dziennikarze.
źródło: T-Mobile
Kan
Dobra decyzja, facebook zdążył się już wypalić, a twitter trzyma jeszcze całkiem niezły poziom.